appartement bewoners en e-kits

Gestart door acapolypse, nov 11, 2011, 11:35

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

acapolypse


Onder deze constructie kun je nog een tapijt leggen. En misschien er bovenop ook nog.


ja, de vloer in de studeerkamer hier is vooral heel gehorig heb ik t gevoel. Ik zat ook te denken om gewoon een tapijtje er onder te leggen, en alsik dan toch bezig ben ga ik inderdaad ook gewoon een lekker dik tapijt er boven op leggen. Tot nu toe werkt het ook, een stukje tapijt onder de bas en wat afspraken met de buren. Ik kan in ieder geval weer ff drummen, dat is 't belangrijkste :P

rene p

Gluidsloze trigger??
Zat net eens te snuffelen op het het en kwam deze link tegen

www.triggera.com/kick-pedal-trigger

Het zal wennen zijn om te spelen zonder beater maar ook het impact geluid zal grotendeels verdwijnen neem ik aan.

Waarschijnlijk binnenkort maar even bestellen en zien of het een groot verschil maakt
Maar wilde jullie deze link niet onthouden
" Im not nervous im a DRUMMER"

animal

Ik ben bang dat het qua contactgeluid niet veel uit gaat maken en laat nou dat nou net de grootste veroorzaker van geluidsoverlast van e-kits zijn.

rene p

@ animal.
Ik ben het voor een deel met je eens al zal het contact geluid van een klopper bevestigd op een arm waardoor een slagbeweging word gemaakt veel meer geluid moeten maken op mijn meshhead drumpad dan de onderkant van mijn pedaal op een blokje. In ieder geval dat zou logisch zijn in mijn ogen
" Im not nervous im a DRUMMER"

Technobeat

#29
dec 16, 2012, 20:03 Last Edit: dec 16, 2012, 20:05 by Technobeat
ik ben blij dat ik in goed geisoleerd koophuis woon , en alleen mijn vriendin beneden een heel zacht getik van de beater hoort .
En dat is met de aankoop van de Pearl Tru-Trac heads nóg minder geworden . *O*

Maar een appartementencomplex is natuurlijk anders gebouwd en heb je ook met meerdere buren te maken , die allen ook weer een eigen '' geluidstoelatingsgrens '' hebben .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Omhoog