Iets opgenomen? Post het hier!

Gestart door Paul, sep 15, 2011, 18:10

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Nlz

De lens maakt zeker een berg verschil! Of er nou een paar stukken halfbakken vensterglas of kunststof tussen je onderwerp en de beeldchip zitten, of hoogwaardig vervaardig en geslepen glas, dat scheelt nogal!
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Hans

Ik weet eigenlijk niet of ik deze al eens gepost had ...

Opgenomen op de overloop van mijn oude rijtjes huisje op ongeveer 3 vierkante meter zo'n 6 jaar geleden. TD8 triggert Native instruments battery. Ik speel de drums en de toetsen, mijn vrouw zingt en een paar vrienden gitaar en bass. Helemaal uit de hand gelopen ;)

animal


Ik speel de drums en de toetsen, mijn vrouw zingt en een paar vrienden gitaar en bass. Helemaal uit de hand gelopen ;)


Gang-Bang  :?

Klinkt weer lekker Hans, ondanks de omstandigheden  :Y (de zangert had wel dichter op een microfoon mogen staan)

Rick


Gang-Bang  :?





Klinkt goed hoor Hans! Je hoort aan de bekkens wel dat het edrums zijn, maar zeker niet verkeerd!

NathanR

Tijdje terug toen ik postte dat ik nieuwe bekkens had gekocht vroeg iemand (ik weet niet meer zo gauw wie) of ik een filmpje van die bekkens kon maken.

Dus bij deze:



Verder zit ik niet te wachten op kritiek over wat dan ook. Dit filmpje is alleen om de combinatie van een Zildjian K Custom Dark 18'' Crash, een Zildjian A Custom 19'' Crash en een Zildjian A Custom  Projection Crash 18'' te laten horen.


j-ape

#655
feb 05, 2013, 22:25 Last Edit: feb 05, 2013, 22:30 by j-ape
Ik kwam vandaag een play along van Dave weckl op internet tegen.
Die heb ik effe helemaal verneukt, maar vond m tóch best lachen geworden:

http://youtu.be/5tm5vUEw0jU

Erik

Je geluid loopt niet synchroon, kerel.
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

Harre

Als het om het geluid gaat: lekkere sound, alleen mis ik de floors in verhouding. Qua video loopt de boel inderdaad niet synchroon. Even je audiotrack een beetje verschuiven ten opzichte van de video en dan opnieuw uploaden?
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

j-ape

denk dat je een trage internet verbinding hebt, thuis en op kantoor namelijk wel...?

Harre

Ik heb hier toch echt geen trage verbinding...
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Erik


denk dat je een trage internet verbinding hebt, thuis en op kantoor namelijk wel...?


Doe mij ook maar zo'n verbinding dan
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

Hatseklats

Heeft inderdaad niets met internetverbinding te maken en als het aan een trage computer ligt dan is het beeld later dan het geluid ipv andersom.

Maar veel belangrijker: goeie sound en lekker gespeeld j-ape!

Robert-Jan

Kan je m zo neerzetten dat hij ook mobeil beschikbaar is?
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Harre


Heeft inderdaad niets met internetverbinding te maken en als het aan een trage computer ligt dan is het beeld later dan het geluid ipv andersom.

Maar veel belangrijker: goeie sound en lekker gespeeld j-ape!

Met die trage pc heeft het in dit geval ook niks te maken... i7 (3.50 GHz) met 8 GB Ram kan elk videootje wel aan en in dit geval maakt het ook niet uit op welke kwaliteit ik hem afspeel.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Hammar


Kan je m zo neerzetten dat hij ook mobeil beschikbaar is?


Dat schijn je niet zelf te kunnen, heeft te maken met muziekrechten ofsow.....

Anserini


Tijdje terug toen ik postte dat ik nieuwe bekkens had gekocht vroeg iemand (ik weet niet meer zo gauw wie) of ik een filmpje van die bekkens kon maken.

Dus bij deze:

[youtube]

Verder zit ik niet te wachten op kritiek over wat dan ook. Dit filmpje is alleen om de combinatie van een Zildjian K Custom Dark 18'' Crash, een Zildjian A Custom 19'' Crash en een Zildjian A Custom  Projection Crash 18'' te laten horen.

Leuke set. Toch iets dat onder de categorie kritiek kan vallen, je crashes. Ziet er misschien leuk uit dat ze zo horizontaal hangen (kwestie van smaak, prima) en wordt tegenweurdig veel gedaan, maar als ik zie hoe je je nieuwe brons soms raakt...  :'( Zonde.


Harre


Toch iets dat onder de categorie kritiek kan vallen, je crashes. Ziet er misschien leuk uit dat ze zo horizontaal hangen (kwestie van smaak, prima) en wordt tegenweurdig veel gedaan, maar als ik zie hoe je je nieuwe brons soms raakt...  :'( Zonde.
[fotooke]

Niet alleen de manier van ophangen, maar ook de manier van spelen is voor iedereen een keus en als levensduur je niet boeit... Wat mij betreft overigens een goede reden om je bekkens niet aan Jan en alleman uit te lenen.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Hammar

Maar het staat wel leuk en doet het goed op cam, en daar gaat het om..........toch?

Hans

#668
feb 07, 2013, 20:16 Last Edit: feb 07, 2013, 20:16 by Hans
@ j-ape : Lekker gespeeld man !

NathanR

Ik vind dat dat punt behoorlijk overschat wordt.

Tijdje terug speelde ik nog op een 14'' crash, net zo horizontaal hangen.. 3 jaar flink op gespeeld, niks aan het handje.. geen scheurtje of iets. Voor de ride precies hetzelfde, die heeft niet altijd zo gestaan.
De meeste drummers die ik ken en de bekkens ook zo hebben hangen scheuren nauwelijks hun bekkens.. dus voor mij nog totaal geen punt om over na te denken. :)

someday

Hallo,

Dit is de nieuwe clip van mijn band. Ik ben erg benieuwd wat mijn mede muzikanten ervan vinden.
Dus laat een berichtje achter als je dat leuk vind


Rick


Ik vind dat dat punt behoorlijk overschat wordt.

Tijdje terug speelde ik nog op een 14'' crash, net zo horizontaal hangen.. 3 jaar flink op gespeeld, niks aan het handje.. geen scheurtje of iets. Voor de ride precies hetzelfde, die heeft niet altijd zo gestaan.
De meeste drummers die ik ken en de bekkens ook zo hebben hangen scheuren nauwelijks hun bekkens.. dus voor mij nog totaal geen punt om over na te denken. :)


Je zou eventueel iets meer met een veeg beweging kunnen slaan, je slaat er echt recht in nu op die 17 seconde. Al is het niet voor je bekkens, dan wel voor je stokken.

NathanR

Ik sla in principe altijd met een veegbeweging. :)

Dribbel


Hallo,

Dit is de nieuwe clip van mijn band. Ik ben erg benieuwd wat mijn mede muzikanten ervan vinden.
Dus laat een berichtje achter als je dat leuk vind




Lekker heur!
Yamaha recording & sabian

groovemaker

Klinkt en ziet er gaaf uit !!!
If it's too Loud you're too old!

Omhoog