Post hier foto's van je oefenruimte!

Gestart door Machiel, sep 15, 2011, 22:47

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

drfill

#25
nov 10, 2011, 22:22 Last Edit: nov 16, 2011, 16:45 by drfill
Hoi, als je niet zo'n huis als paq (of anderen hier ;) ) hebt, zul je toch iets moeten..
verzekeren : heb ik ooit gedaan met een hok ('94-'00) maar voor dit geld koop
ik liever bekkens of een snaredrum.. (of misschien microfoons)
inbraak : inderdaad werkt dit alleen bij een boer, op een caravan-standplaats of
op een (bewaakt) bedrijfsterrein.. ik sta op het laatste.
maar ook : 1 cm beton-ijzer voor de ramen, stalen deur met 8mm u-bint ervoor,
blackburn art 4 slot, je komt er zonder slijp-tol niet in.. (en dat maakt herrie..'s nachts).
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Dries


(en dat maakt herrie).

Dat laatste lijkt niet zo'n punt, aangezien jij er ook kan drummen zonder overlast te veroorzaken.
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Dries

#27
nov 16, 2011, 16:17 Last Edit: nov 16, 2011, 18:27 by Freggle

Dat laatste lijkt niet zo'n punt, aangezien jij er ook kan drummen zonder overlast te veroorzaken.

Leuk idee overigens voor mensen die (op eigen terrein?) een repetitieruimte willen neerplanten zonder te hoeven klussen/bouwen.

Edit:
Oeps, citaat toegevoegd i.p.v. het eerste bericht te bewerken.
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Nijlpaard


Dat laatste lijkt niet zo'n punt, aangezien jij er ook kan drummen zonder overlast te veroorzaken.


Met het verschil dat je over het algemeen geen slijptol zal gebruiken om van binnen naar buiten te komen, eerder andersom.......
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Technobeat


Hoe dan ook , ik hoop voor drFill dat alles zo goed genoeg beveiligd is en dat hij lekker onbevangen kan drummen en drumles kan geven .:) 
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Nlz


Hoe dan ook , ik hoop voor drFill dat alles zo goed genoeg beveiligd is en dat hij lekker onbevangen kan drummen en drumles kan geven .:)

Shit zeg, ik zie nu pas de grap in drfill zijn username :F
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Erik

De band verkast naar een nieuwe repetitieruimte in Born. Veel beter dan de ouwe locatie. Meer plaats, betere akoestiek, betere service, meer comfort en ook nog een tikkie goedkoper. Zijn gsm-foto's, dus kwaliteit is niet erg hoog, maar het geeft jullie een impressie.







Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

Dries

Zelfs de Kliko staat al klaar  *)
Lekker ruim zo te zien!
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

FoREVer


Zelfs de Kliko staat al klaar  *)
Lekker ruim zo te zien!


Voor als t liedje niet lukt, kunnen ze het bladmuziek/de CD weggooien :P

Nee maar ff back to basic.
Das een mooie ruimte voor je band hoor, ziet er ook goed verzorgd uit
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Erik

Het is inderdaad een goeie ruimte en perfect onderhouden. Het gaat hier om Scorpio in Born. (mocht iemand nog op zoek zijn in die regio). Die kliko is voor als we trashmetal maken ipv thrashmetal. padampam..pssjj!
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

FoREVer


Het is inderdaad een goeie ruimte en perfect onderhouden. Het gaat hier om Scorpio in Born. (mocht iemand nog op zoek zijn in die regio). Die kliko is voor als we trashmetal maken ipv thrashmetal. padampam..pssjj!


HAHAHAHAAHA  8)7 8)7

+1 voor erik :)
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Bert koncept

Hier wat foto's van mijn oefenkelder









Hammar

Mooi hoor!

Jochem

hothothot!

Harre


Hier wat foto's van mijn oefenkelder

<foto's>

Probeer de mics als testje eens een keer horizontaal op de toms (dus even draaien aan het houdertje) in plaats van zo dicht erop. Ik heb daar al meerdere keren betere resultaten mee bereikt :)
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

drum1964

Bert, ge moet uwe jupiler wel op het onderleggerke zetten, want dat maakt plekken op de tafel.... :F
Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

Anserini


Probeer de mics als testje eens een keer horizontaal op de toms (dus even draaien aan het houdertje) in plaats van zo dicht erop. Ik heb daar al meerdere keren betere resultaten mee bereikt :)
Naar het midden richten inderdaad. :)

Anserini


De band verkast naar een nieuwe repetitieruimte in Born. Veel beter dan de ouwe locatie. Meer plaats, betere akoestiek, betere service, meer comfort en ook nog een tikkie goedkoper. Zijn gsm-foto's, dus kwaliteit is niet erg hoog, maar het geeft jullie een impressie.








Van jullie zelf? Ziet er goed uit.

Bert koncept


Probeer de mics als testje eens een keer horizontaal op de toms (dus even draaien aan het houdertje) in plaats van zo dicht erop. Ik heb daar al meerdere keren betere resultaten mee bereikt :)


Thx moet ik eens proberen dan :)

Paul

Gaaf, Bert! Nog een bierkoelkast en een pooltafel erbij en dan is het een prima 'mancave'. *)

Bert koncept


Gaaf, Bert! Nog een bierkoelkast en een pooltafel erbij en dan is het een prima 'mancave'. *)


Die bierkoelkast staat er al net voor je de ruimtes binnen loopt, die pooltafel zal nog effe moeten wachten :)

FoREVer


Hier wat foto's van mijn oefenkelder









Mooie studio/oefenkelder kwou dat ik dit had!
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Bert koncept



Mooie studio/oefenkelder kwou dat ik dit had!


Thx, heb er dan ook de laatste drie jaar ieder vrij moment in gestoken om tot dit punt te komen, woon sinds augustus in mijn nieuwe huis en heb nu eindelijk de tijd om wat werk in mijn hobbykelder te steken.

Anserini

Heb je die basstraps zelf gemaakt Bert? Zo ja, wat zit erin? :P

ronniev

tsja, de ruimte is klein maar wel functioneel..........


Omhoog