rubbers esmono cabine

Gestart door jamsmurf, feb 11, 2013, 22:41

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Eric


Snurk je?


Ja. Ik heb ook veel nachtmerries. Ook kun je als je bed in zo'n cabine staat hele wilde seks hebben. Je kunt je helemaal laten gaan, zeg maar. Omdat al die dingen eigenlijk niet voor de buitenwereld bestemd zijn, staat mijn bed dus ook in de cabine. :)

harmen 18


Hammar


Ja. Ik heb ook veel nachtmerries. Ook kun je als je bed in zo'n cabine staat hele wilde seks hebben. Je kunt je helemaal laten gaan, zeg maar. Omdat al die dingen eigenlijk niet voor de buitenwereld bestemd zijn, staat mijn bed dus ook in de cabine. :)
Nu nog een vriendin zeker?.....

Harre


Ja. Ik heb ook veel nachtmerries. Ook kun je als je bed in zo'n cabine staat hele wilde seks hebben. Je kunt je helemaal laten gaan, zeg maar. Omdat al die dingen eigenlijk niet voor de buitenwereld bestemd zijn, staat mijn bed dus ook in de cabine. :)

Pics, or it didn't happen...  :+
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Eric

Van de andere kant komt er weinig extern geluid in de cabine, wat je een erg goede nachtrust geeft. :z

Rick


Van de andere kant komt er weinig extern geluid in de cabine, wat je een erg goede nachtrust geeft. :z


Ontwijkend antwoord....

animal


Eric


Ontwijkend antwoord....


Nou, niet echt. ;)

Technobeat


Pics, or it didn't happen...  :+


Van zijn bed - van de Esmono cabine of van de wilde seks in de cabine . :+
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

jamsmurf

En het topic begon over rubbers... De cirkel is rond. 8)

Paul

Commentaar van de moderator Juist. Een mooi punt om weer on-topic te gaan.

jamsmurf

En zie hier de inhoud van de Esmono cabine. Lekker beuken zeg! En dan, heel verstandig, met extra gehoorbescherming over de in-ear doppen heen ;-)


Omhoog