rubbers esmono cabine

Gestart door jamsmurf, feb 11, 2013, 22:41

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

jamsmurf

Hallo,
Ook weer eens een post van mijn kant ;-)

Komend weekend ga ik een Esmonocabine ophalen die ik van iemand overneem. Heb er helemaal zin in! Eindelijk weer beuken op een echte drumstel ipv de elektrische kit. Niets ten nadele daarvan overigens ;-)

Echter de vraag: ik lees in eerdere topics dat de rubbers vervangen zouden moeten worden. Maar wat voor een rubbers zijn dit precies? Kan ik die ook bij een bouwmarkt halen? En qua dikte? En is (acrylaat)kit een oplossing?

De cabine komt uiteindelijk in een stalruimte te staan te staan, dus het belang bij isolatie is niet heel erg aanwezig, maar toch. Ik wil het wel graag zo goed mogelijk regelen.

Alvast bedankt voor de input!!


animal

Ik zou het Esmono zelf even vragen, ik maak me sterk dat ze je daar geen antwoord op willen geven.

Nlz

Er komt met een beetje pech een antwoord over een zéér bijzonder rubbercomposiet, waar onder meer schaafsel van de pitjes uit de poep van de zwartpaars-gestreepte keizersparelstipmerel in zit.

Dus jaaa, die zíjn uiteraard wel los te koop, maar dan kosten de rubbers zo'n twee ton per strekkende meter. Voor de standaard uitvoering. Maar die wil je eigenlijk niet, je wilt de deluxe uitvoering, met extra schaafsel! Die zijn vier ton per strekkende meter.

Alles om je de rubbers (die zij bij de bouwmarkt vandaan halen en waar een stagiair de Gamma-logo's vanaf poetst) zo duur mogelijk te verpatsen.  :+
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

animal

Iets meer vertrouwen in de medemensch, NLZ, ze zijn niet alemaal van het soort 'belastinginspecteurs'  ;)

Nlz

Ai, jouw antwoord is andersom bedoeld dan ik hem lees? Meer als "het lijkt me sterk dat ze daar geen antwoord op willen geven?"

In dat geval, zie mijn bovenstaande reactie als het ultieme, extreem onwaarschijnlijke worst case scenario  :+
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

jamsmurf

Nou, vandaag een keer of 6 proberen te bellen, maar opnemen ho maar...
Heb ook maar een mail gestuurd.
Ben erg benieuwd ;-)


animal

T'is hier carnaval  :+ :+ :+ :+ :+ :+

jamsmurf

Carnaval.... ik heb er niets mee  :F

Maar goed: vandaag heb ik ze dus wel te pakken gehad. Het advies was om de rubbers alleen te vervangen als ze echt kapot zijn... goh  8)7

Daarnaast had ie over een soort zeil wat je, en ik citeer, bij iedere bouwmarkt wel kunt halen. Dit zeil waarvan ik de naam alweer kwijt ben doe je tussen de panelen. Het schijnt ook gebruikt te worden bij het inzetten van kozijnen en het zit op een zwarte rol...
De naden dichtkitten met acrylaatkit was ook prima.
Mooi voorbeeld van hoe je vooral niet commercieel bent, maar he, ik ben blij man  :Y


Oftewel: eerst de cabine maar eens ophalen zaterdag en dan zien we wel verder  :)

animal


Carnaval.... ik heb er niets mee  :F

Nee, maar zij(esmono) dus wel.

Citaat

Maar goed: vandaag heb ik ze dus wel te pakken gehad.

Logisch, want carnaval is afgelopen.  ;)

Citaat
Mooi voorbeeld van hoe je vooral niet commercieel bent, maar he, ik ben blij man  :Y

Ik had niet anders dan een eerlijk antwoord verwacht.

Citaat
Oftewel: eerst de cabine maar eens ophalen zaterdag en dan zien we wel verder  :)

Succes. :Y

jamsmurf

Als de hele mikmak staat probeer ik wel even een foto'tje te plaatsen...

Technobeat


T'is hier carnaval  :+ :+ :+ :+ :+ :+


Nu weet ik niet waar hier is , maar bij ons ( Noord-Brabant ) is de carnaval op de dindsdagavond om 0.00 uur afgelopen .

Maar misschien is dat bij jullie anders Animal , dat weet ik natuurlijk niet . :N
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Harre

Het echte carnaval loopt tot en met woensdag en wordt afgesloten met het haringhappen.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

jamsmurf

pfffffff 8)7    :) :)

jamsmurf

Zo, de cabine is binnen. Uit elkaar halen was een hele klus, mede omdat die rubbers onwijs goed aan elkaar plakken. Die moeten dus nu wel vervangen worden :-)
De vloer waar het zakje op komt te staan, is nog niet vlak. Kortom, genoeg te doen de komende weken  8)

Maar daarna.... OH YEAH

animal

Als je er net zoveel plezier aan gaat beleven als ik, dan  *O*

Technobeat


Hoe heb je de hele mikmak van A naar B gekregen Jamsmurf ? ......... vrachtwagen - flinke aanhanger ?
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

jamsmurf

De hele handel kon in een paardentrailer die ik via een vriend heb kunnen regelen. Het paste maar net allemaal.
Het opnieuw opzetten gaat nog effe duren, omdat de ondergrond niet vlak is. Ach ja, die paar extra dagen geduld heb ik ook nog wel  :)

Eric

#17
mrt 08, 2013, 22:08 Last Edit: mrt 08, 2013, 22:11 by Eric
Die "rubbers" dat is Cocoband wat erop geplakt is. Het is zwelband, omdat het uitzet. 3 rollen van 10 meter is 61 euro incl. verzendkosten bij Esmono, als ik het me goed herinner. Ik heb mijn cabine, nadat hij 5 jaar uit elkaar heeft gestaan vanwege een emigratie, daarna weer in elkaar gezet. De band deed het nog gewoon. Ik zit er nu in. :)

Hans


.... Ik zit er nu in. :)


ooh, dus dáár zit je, iedereen hier werd ongerust.

Robert-Jan

Ben ik de enige die steeds eskimo leest? #durftevragen
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Anserini


Ben ik de enige die steeds eskimo leest? #durftevragen
Nope, ik ook :P

Eric

Of kimono.  8)

animal


Ik zit er nu in. :)


Nog steeds?

En bevalt ie je???

Eric

#23
mrt 09, 2013, 00:21 Last Edit: mrt 09, 2013, 00:22 by Eric
Ja en zeker! Mijn bed staat er ook in. :)

harmen 18

Snurk je?

Omhoog