Iemand ervaring met Mapex Janus pedaal?

Gestart door Bacchus, feb 19, 2016, 20:44

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Bacchus

Ik was even bij van der Glas in Heerenveen en daar zag ik voor het eerst de Mapex Janus basdrumpedalen.
Ik heb er even wat mee zitten pielen voorzover dat mogelijk was, en het leek onderscheidend te zijn vanwege de wat grotere voetplaat. Ikzelf heb een bescheiden maatje 45 en heb geleerd heel down te spelen, waardoor een voetplaat dat wat groter is wel prettig lijkt.
- heeft iemand ervaring met dit pedaal?
Ik wil er wel eens eentje proberen. Eigenlijk wil ik dan een single pedaal.
- Weet iemand of die bestaat, hoe die heet, waar die re krijgen is, etc.? Misschien heeft iemand van het forum er wel eentje te koop? Ik hou me aanbevolen.

Muzikale groet, Bacchus

Robert-Jan

Ze worden al een tijdje niet meer gemaakt..maar het zou me helemaal niks verbazen als Piet Klaasen er nog ergens een heeft liggen.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Otje

Bacchus, Op éen van de foto's van onderstaande advertentie staat een Janus pedaal, iig de doos. Kan  er niet uit opmaken offie h'm verkoopt en of  het  een enkel pedaal betreft.  Informeer is, wie weet; "Nee hebbie, ja kan je krijgen"! Succes!

Otje

http://www.tweedehands.nl/muziek/muziekinstrumenten/drumstellen/hihat-janus-jnsh6000-ergo-hat-276359041.html

Bacchus

Bacchus, Op éen van de foto's van onderstaande advertentie staat een Janus pedaal, iig de doos. Kan  er niet uit opmaken offie h'm verkoopt en of  het  een enkel pedaal betreft.  Informeer is, wie weet; "Nee hebbie, ja kan je krijgen"! Succes!

Otje

http://www.tweedehands.nl/muziek/muziekinstrumenten/drumstellen/hihat-janus-jnsh6000-ergo-hat-276359041.html
Dank je! Hij heeft ze inmiddels verkocht, maar zegt zelf dat een Iron cobra toch altijd fijner speelt (betere respons)

drumslet

Dag,

Heb er een tijdje op gespeeld. Idee is prima, uitvoering vond ik minder. Vooral de overstap van hihat naar dubbelpedaal verloopt niet altijd makkelijk. Hij bleef soms hangen zeg maar. Tja... en daarvoor koop je er wel één. Ik zou voor losse pedalen gaan.
DW Collectors drums, DW 14" x 6" VLT maple snaredrum, DW 14" x 6" knuckled steel snaredrum, DW hardware, Meinl Byzance cymbals, Pro-mark drumsticks

Omhoog