Zildjian HH/Sonor Artist Snare/Black Panther/En meer...

Gestart door Stokmans, okt 13, 2011, 10:09

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Stokmans

okt 13, 2011, 10:09 Last Edit: okt 16, 2011, 21:20 by Stokmans
Drumhok opruiming!!

De hieronder genoemde drumgerelateerde zaken liggen stof te verzamelen. De side-snares gebruik ik niet (terwijl ze al tijden bij mijn kit staan), de hihat staat in de hoek en de floor wordt gebruikt als bijzettafeltje :') Een jamblock? Bij mijn kit? Echt niet! En de cowbell die ik zoek is minstens 5 keer zo groot als deze en heeft een volume waarvan je de tranen in de ogen springen...  8)

Kortom, de winter staat voor de deur en jij wil jezelf in je drumhok opsluiten met deze spullen  :Y

Mapex Black Panther 12x7"

In nieuwstaat! Heeft zowel bij de vorige eigenaar als bij mij alleen maar in een hoekje stof liggen verzamelen, geen krasje op te bekennen. Ben echter te lui om zelf het stof er af te poetsen zoals je kan zien op de foto's  :+

Euro 75,-







Sonor Artist snare "AS 07 1205 AD Art Design"

IN ABSOLUTE NIEUWSTAAT!!

A 12-ply birch shell with 12" x 5" size gives this snare drum a crisp, bright sound with plenty of attack. Whether using it as the main drum or as a side snare drum, the high pitched rim shots and sensitive response of the stainless steel snares ensure a perfect sound performance. Perfect also for the short breaks in drum 'n bass, hip hop or electronic pop.

Technical Information
Product: AS 07 1205 AD
Measurements: 12" x 5"
Shell:  Birch
Shell Thickness: 12 layers = 7 mm
Tension Rods: 2 x 8 pieces
Snare Wires: SW 1218 S, 18 steel wires

Features: high gloss lacquer finish, chrome plated fittings, TuneSafe, throw-off snare action, adjustable on both sides, power hoops

Bij Thomann.de Euro 538,- (in Nederlandse webshops al gauw Euro 100,- meer)   --> Bieden per mail/PB!!







Sonor 16x16" S-Class Floor Grained Maple

In nieuwstaat!

Euro 275,-





Zildjian Avedis 14" Quick Beat Hi Hat

In zeer nette staat. Stevige hihat, reageert vlot en heeft een lekker volume. 4 gaatjes in de vlakke bottom, bovenkant reguliere vorm. Door de gaatjes (en de goed ontluchting die daardoor ontstaat) reageert hij super op het voetenwerk.

Bij Thomann.de Euro 344,-   --> Nu Euro 220,-











LP 1207 Jamblock en Remo Cowbell

Inclusief een armpje voor montage op de bassdrum voor de geinteresseerde...

LP 1207 Jamblock bij Thomann: Euro 26,-   --> Nu Euro 15,-
Remo Valencia 5 Cowbell: Ca. Euro 35,-   --> Nu Euro 20,-









Disclaimer: Ben je het niet eens met mijn prijzen of zit ik ergens gruwelijk naast, stuur me even een berichtje zodat we geen lange discussies gaan voeren in dit verkoop-topic. Thanks!

Stokmans

Op basis van wat info op dit forum een serieuze pricedrop voor de Black Panther.

Voor de overige zaken geldt: Bieden mag ook!

Stokmans

Morgen gaan de spullen ook op marktplaats.nl, voor marktplaatsprijzen.

Grijp nu je kans om een bod te doen, anders heb je kans dat de marktplaats-aasgieren je voor zijn (D-F leden hebben voorrang, maar voor een goede prijs kunnen spullen snel weg zijn...).

Weg is weg, de ruimte en het geld zijn nodig voor een paar ganz-geile-aankopen!

Robert-Jan

Commentaar van de moderator  Sorry, Stokmans ..maar dit valt onder onnodig kicken ..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Omhoog