Byzance Crashes

Gestart door Panda-Beer, jun 04, 2014, 18:06

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Panda-Beer

jun 04, 2014, 18:06 Last Edit: jun 04, 2014, 18:11 by Panda-Beer
Heey jongens,

Ik heb zelf 2 Byzance Crashes

16" Medium Thin Crash
18" Thin crash

Nu ben ik eigenlijk opzoek naar een iets andere sound qua crashes om bij mijn sandride, dry hihat, en extra dry China te hangen.

Ik ben eigenlijk opzoek naar 16 & 18 (Andere maat mag ook) Jazz crashes Thin of Extra thin, of een van de vintage/Sand series (maakt niet uit hoeveel " )



Als iemand wat heeft let me know!
Lignum // DW // Sonor
Lignum Custom Sycamore Maple + Lignum Mahonique snare

Rick

Hey Roy, ik heb zelf ook een sand ride en extra dry hats, maar gebruik er Jazz Medium Thin crashes naast omdat die Sand Ride ook best wat volume maakt. Ook kan ik de 20" Byzance Jazz Thin Ride als crash aanraden. Topspul :)

Panda-Beer


Hey Roy, ik heb zelf ook een sand ride en extra dry hats, maar gebruik er Jazz Medium Thin crashes naast omdat die Sand Ride ook best wat volume maakt. Ook kan ik de 20" Byzance Jazz Thin Ride als crash aanraden. Topspul :)


Ik heb ze laatst beluisterd (Die extra Thin Jazz crashes) ik dacht echt... Wow! Gewoon wow! :o
Ben ook tevreden over mijn gewone Byzance Crashes maar toch lijkt me een setje jazz crashes lekkerder bij de set.. Btw mijn hihat is een gewone dry, m'n China is een extra dry.

Ohh en ik denk dat je een vergissing gemaakt hebt, Ik heet Mika geen roy haha ;D

Lignum // DW // Sonor
Lignum Custom Sycamore Maple + Lignum Mahonique snare

Rick

Haha, lomp, ik zat net een mail te tikken naar Roy, en ik was met iemand aan het bellen terwijl ik die post schreef. Brainfart van mij, excuus!

Die Jazz crashes zijn inderdaad echt geweldig!

Dit speel ik trouwens met 14" Extra Dry Hats, 18" Medium Thin Jazz Crash, 20" Thin Jazz Ride, 22" Sand Ride. Redelijk lompe bekkens voor het genre maar het werkt wel!

https://www.youtube.com/watch?v=sDSSWo1F9FE

Panda-Beer

#4
jun 04, 2014, 19:19 Last Edit: jun 04, 2014, 19:19 by Panda-Beer

Haha, lomp, ik zat net een mail te tikken naar Roy, en ik was met iemand aan het bellen terwijl ik die post schreef. Brainfart van mij, excuus!

Die Jazz crashes zijn inderdaad echt geweldig!

Dit speel ik trouwens met 14" Extra Dry Hats, 18" Medium Thin Jazz Crash, 20" Thin Jazz Ride, 22" Sand Ride. Redelijk lompe bekkens voor het genre maar het werkt wel!

https://www.youtube.com/watch?v=sDSSWo1F9FE
Haha maakt niks uit hoor!
Erg mooi setje Bekkens! Had 't filmpje al eens zien langskomen laatst erg leuk!

Maar als ik 't me goed herinner had je eerst ook een Sand Hat? Wat is de reden dat je deze niet meer gebruikt?

Ik heb zelf trouwens de 20" versie van de sandride, te gek ding, behalve als ik iets richting de metal moet spelen.. Dan haal ik liever mn K Custom hybrid of Meinl Byzance heavy ride erbij haha
Lignum // DW // Sonor
Lignum Custom Sycamore Maple + Lignum Mahonique snare

Rick

Ik heb mijn Sand Hat geruild voor een Byzance Traditional Thin met een andere DFer Hoefnix. Ik geloof dat de Sand hats helaas zijn omgekomen in een oefenruimte die afgebrand was alleen...  -O-
Ik had ze weg gedaan omdat ik ze te droog vond. Per paar verschillen ze vrij veel, en de gene die ik had waren vrij droog, zelfs voor sand hat begrippen. Hele toffe hats voor funk en dergelijke, alleen half open werkte ze niet zo goed.

We raken nu wel erg off topic geloof ik he?  :')

Panda-Beer


Ik heb mijn Sand Hat geruild voor een Byzance Traditional Thin met een andere DFer Hoefnix. Ik geloof dat de Sand hats helaas zijn omgekomen in een oefenruimte die afgebrand was alleen...  -O-
Ik had ze weg gedaan omdat ik ze te droog vond. Per paar verschillen ze vrij veel, en de gene die ik had waren vrij droog, zelfs voor sand hat begrippen. Hele toffe hats voor funk en dergelijke, alleen half open werkte ze niet zo goed.

We raken nu wel erg off topic geloof ik he?  :')


Hmm, het setje wat ik ooit eens heb geprobeerd was wel lekker vond ik, alleen open had ik iets meer verwacht zeg maar..

Maar we raken idd een beetje off-topic.. Laten we t maar hierbij houden haha
Lignum // DW // Sonor
Lignum Custom Sycamore Maple + Lignum Mahonique snare

Hoefnix

#7
jun 04, 2014, 21:18 Last Edit: jun 04, 2014, 21:19 by Hoefnix
@rick: dat klopt die sand hats zijn gesmolten tot een plas koper, als die hats nog eens wegdoet stuur me maar een pm  :w

Omhoog