drumkruk en schuivende dibbel bass padalen

Gestart door BasT, feb 26, 2016, 18:58

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

BasT

Ik heb in november dus een ekit gekocht. Daar zat een standaard formaat drumkruk bij. Nu ben ik een best grote kerel met 1,95 m. Dus die heb ik op z'n hoogst moeten zetten en alsnog zit ik volgens mij te laag. Hebben jullie drumkruk adviezen? De balans van het ding is ook niet bijster goed op die hoogte, zeker niet als ik dubbel bass ga.  Dus ik ben aan het rondkijken voor een betere kruk.

Tevens schuiven mijn padalen tijdens het spelen, ik vermoed dat dit ook hier een beetje mee te maken heeft. Maar mochten jullie hier ook nog advies voor hebben is het welkom. Ik heb al een mat overigens.

Alvast bedankt!

Joris

Ik neem aan dat je spikes onder je pedaal hebt en die al maximaal hebt uitgedraaid, als dat niet werkt zou ik er klittenband onder plakken. Het allerbest is wat ze onder Axis pedalen hebben, ik heb dat ook en heb de hoop clamp er helemaal afgehaald, op tapijt zit je pedaal dan als een huis.

En gewoon en fatsoenlijke A merk (Gibraltar, Pearl, Tama, Mapex) kruk kopen, ben je misschien 120,- kwijt maar dan heb je ook wat.




Walter RS

Ik heb een Pearl D1000 kruk. Zit fantastisch en met mijn 1.92 gaat die hoog zat.

Omhoog