Roadie drumvellen

Gestart door NathanR, apr 16, 2012, 20:38

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Robert-Jan

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Joris

Als je veel internationaal op tour bent is het veel belangrijker om daar support te hebben dan dat je allemaal gratis spulletjes krijgt.  Stel ik ga naar Amerika en hoef niks mee te nemen omdat merk x daar gewoon een setje bekkens voor me heeft klaarliggen.

Robert-Jan

Dat soort deals, de support deals zijn er eigenlijk alleen maar voor de hele grote namen.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Stokmans


''Endorsements'' zijn ook lang niet meer wat ze geweest zijn. En een hele hoop gasten gaan akkoord met een 20% deal. Met een beetje mazzel krijg je dat ook in een winkel als je maar genoeg koopt.... Veel ''endorsers'' van een custommerk betalen gewoon of krijgen een kleine korting maar kicken gewoon op het woord ''endorsement'' en gaan daarom akkoord met een non-deal. Ieder zijn ding natuurlijk.


Bedankt, precies wat ik zojuist getypt had  :+


check..


Helaas, want het blijft wel mooi spul...

Robert-Jan

Sommige zijn heel mooi ja..daar lag ook een deel van het probleem..
Maar goed dat is een afgesloten hoofdstuk ;)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

stick tight


Dat soort deals, de support deals zijn er eigenlijk alleen maar voor de hele grote namen.


Valt wel mee hoor..
Ik heb vrienden die Zildjian/Tama endorsen en die krijgen hier gewoon een leenkit van hoshino en bekkens onder dezelfde voorwaarden als thuis. Het is vaak alleen goedkoper om zelf een koffer met bekkens in te checken als bagage. Als er dan iets scheurt onderweg is er altijd wel wat te regelen.

Dit gaat natuurlijk alleen op als je een echt endorsement hebt en niet zoals heel veel bands korting krijgen bij de lokale dealer en daarom maar stickertjes plakken en logo's op je website zetten.

Murgen


Russische duikboot?? :+


Russisch Roestvrij stalen vaten afgezegend door een XXXXL Yankee Dominee?  :+ :+

Beni, Bidi, Bici?
>>  Murgen left the forum, no April fool <<

Anserini


Hans

Truukje van Roadie lijkt me aardig gelukt!

Wellicht onbedoeld, maar het gaat nu al 5 pagina's over een merk drumvellen waar NIEMAND ooit eerder van gehoord had... en dat ook nog eens op DE plek waar je potentiƫle kopers rondhangen.

Slechte reclame is beter dan geen reclame.

Erik

Ik zou me zorgen maken als ik roadie was. Als enkele forum-veteranen met veel 'gezag' roadie de grond in boren, zullen mensen hun mening overnemen. Eigenlijk zoals het Buckler-verhaal. Een slecht imago kan je merk om zeep helpen.
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

Hellwin

Slechte reclame houdt ook eens op met goed te zijn.

Zelf nog alleen maar goede ervaringen met ze gehad en was ook verbaasd dit te lezen en vond het zeer jammer. Onprofessioneel gedrag, je kan het ook allemaal zien als opbouwende kritiek en ik neem aan dat hij alleen maar de verkoper is en niet de fabrikant, dan speel je toch gewoon ff alles door naar de fabrikant en dan heb je als verkoper je ding ook weer gedaan en ga je toch weer prettig verder? Ze zijn inderdaad geen A-merk dus niet alles zal perfect zijn, maar om dan zo te reageren op een eerlijke review, heel jammer.

Boshout - Tshirts voor drummers
http://boshout.spreadshirt.nl

Jenslathouwers

wat ik me al een tijd zit af te vragen terwijl ik dit topic lees;

vraagje voor nathan; Kreeg je het materiaal gratis , met korting (hoeveel korting).
wat werd je net verwacht te doen ?
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

Julius Heide


Eigenlijk zoals het Buckler-verhaal. Een slecht imago kan je merk om zeep helpen.
Hahaha.. Youp ;)
Ludwig Classic Maple USA - Ludwig Black Beauty - Zildjian - Vic Firth

NathanR

Kreeg 5 vellen gratis, voor de rest 20% korting op alles.

In ruil dat ik reclame zou maken via Youtube.. en dit forum

Julius Heide

Maar daar is ook nog nooit iemand slecht van geworden, toch? Je hebt in ruil een nieuw merk vellen op je set kunnen proberen en hier de review daarvan gepost. Tof dat je daar eerlijk over bent. De reclame op je You tube channel valt eigenlijk best mee, ik zie af en toe de merknaam op een kickpad voorbij komen...
Ludwig Classic Maple USA - Ludwig Black Beauty - Zildjian - Vic Firth

NathanR

Ja, de reclame via Youtube was meer een linkje onder de video, die is ondertussen verwijderd!
Dat je de naam op de kickpad ziet is 'perongeluk'.


Julius Heide

#116
jun 12, 2012, 21:07 Last Edit: jun 12, 2012, 21:07 by Julius Heide
Leuke filmpjes hoor! Je bent een goede drummer Nathan en je laat dat prima zien op je eigen You Tube kanaal. Voor jou is het denk ik slecht's wachten totdat grote(re) bedrijven dit ontdekt hebben en jou als een endorser van hen willen zien... Moet je wel 100% achter hun product staan;-)
Ludwig Classic Maple USA - Ludwig Black Beauty - Zildjian - Vic Firth

NathanR

Hartstikke bedankt! Dat heb ik inderdaad wel geleerd, alleen nog maar dingen doen waar ik 100& achter sta. (En mijzelf de tijd gunnen om erover na te denken.. :) )

Omhoog