Verschillen tussen vellen

Gestart door CrashSymbal, mei 12, 2013, 20:14

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

CrashSymbal

Hallo allemaal,
Ik heb ( nog ) niet zo veel verstand van allerlei verschillende hardware, drumkits, symbals, vellen etc. dus daarom heb ik me maar even geregistreerd hier om wat vragen te kunnen stellen :)

Nu mijn vraag: Wat is het verschil tussen coated vellen, custom vellen, enkellaags, dubbellaags etc.?
Ik heb nu op al mijn vellen behalve snare remo pinstripe vellen en ik ben daar best tevreden over. Ik heb nog weinig kunnen experimenteren met verschillende vellen dus ik ben een beetje aan het rondvragen over verschillen tussen vellen :)

Nijlpaard

#1
mei 12, 2013, 20:20 Last Edit: mei 12, 2013, 20:22 by Nijlpaard
Punt 1: Welkom op het forum :)

Punt 2: Symbal is een rare soort sambal of zo? Als je het over die grote koperkleurige dingen bij je drumset hebt, dat zijn cymbals ;)

Punt 3: Check even het algemene vellen gedeelte met behulp van de zoekfunctie. Dan kan je een grote schat aan informatie vinden.
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

CrashSymbal

1: Dankje ! :D

2: Ja, klopt... :(

3: Oké :)

Robert-Jan

Hier dus ;

http://www.drum-forum.nl/index.php/topic,434.0.html

Als je vragen hebt stel ze daar als je wil anders hebben we straks diverse topics over hetzelfde.

Deze gaat daarom op slot ;)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Omhoog