Winkel voor vellen.

Gestart door Harre, mei 13, 2012, 00:36

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Harre

Weet iemand een winkel binnen Nederland waar ze heel veel verschillende vellen op voorraad hebben? Ik ben met name op zoek naar een 24" Evans EQ3 Clear, maar daarnaast naar een 14" Remo Renaissance Ambassador en de wat meer standaard Remo Emperor in 13" en 16".

Die kun je toch gewoon online bestellen? Ja, klopt. Maar als ze niet op voorraad zijn gaat er zo een tijd overheen voor ik ze in huis heb en dat risico kan ik in dit geval niet lopen omdat het om een setje reserve vellen gaat wat mee moet op tour naar Tsjechië. Daarnaast koop ik sowieso liever in een winkel dan online, maar dat is weer een hele andere discussie.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

musiqman

Muller in Amsterdam.

Nickvm

Drumstation Eindhoven.
Rimshot Meppel.
Drumworld Ittervoort.
Studio 106 Breda.
Feedback Rotterdam.
Tama, Meinl, Pro Mark, Remo.

patrick76

Busscherdrums Klazienaveen.
Infomusic in Emmen  heeft ook veel op voorraad.
Pearl,Paiste,Mapex,Remo,Evans,Vic Firh,Vater

Nickvm

Adams muziekcentrale in Diest (BE) heeft enorm veel verschillende Remo vellen e.d.
Tama, Meinl, Pro Mark, Remo.

Treklof

Hit It in Roden.

Julius Heide

#6
jun 01, 2012, 23:05 Last Edit: jun 01, 2012, 23:22 by Julius Heide

Weet iemand een winkel binnen Nederland waar ze heel veel verschillende vellen op voorraad hebben? Ik ben met name op zoek naar een 24" Evans EQ3 Clear, maar daarnaast naar een 14" Remo Renaissance Ambassador en de wat meer standaard Remo Emperor in 13" en 16".

Die kun je toch gewoon online bestellen? Ja, klopt. Maar als ze niet op voorraad zijn gaat er zo een tijd overheen voor ik ze in huis heb en dat risico kan ik in dit geval niet lopen omdat het om een setje reserve vellen gaat wat mee moet op tour naar Tsjechië. Daarnaast koop ik sowieso liever in een winkel dan online, maar dat is weer een hele andere discussie.


Bij Musicstore - Keulen hebben ze een Evans EMAD Clear 24" voor €49,- op voorraad!! Wil je liever niet online kopen dan is een keer (in het weekend) naar de mega! store toe rijden een waar uitje voor je :). Bestel je online voor meer dan €100,- dan is de verzending gratis...
Ludwig Classic Maple USA - Ludwig Black Beauty - Zildjian - Vic Firth

Joris

Als ik ergens heen rij zou ik van te voren alsnog even mailen of ze het wel op voorraad hebben. Ik ben ook wel een paar keer naar musik produktiv geweest en daar hadden ook net niet het gene waar ik op gehoopt had.

Julius Heide


Als ik ergens heen rij zou ik van te voren alsnog even mailen of ze het wel op voorraad hebben. Ik ben ook wel een paar keer naar musik produktiv geweest en daar hadden ook net niet het gene waar ik op gehoopt had.


Op de site's van Music Store en Thomann geven ze per artikel "voldoende", weinig"of "geen voorraad" aan. Lijkt mij aardig betrouwbaar, omdat bijna iedere grote zaak wel met een automatisch inkoopsysteem werkt dat gekoppeld is aan hun webwinkel.  Bij geen voorraad, wordt aangegeven wanneer de nieuwe levering wordt verwacht. Je hoeft dus in princiepe niet voor niets daar heen te rijden.
Ludwig Classic Maple USA - Ludwig Black Beauty - Zildjian - Vic Firth

Joris

Ja dat heb ik ook wel eens gedacht.

drums97

Ik ben onlangs door m'n BD vel gegaan en ben op zoek gegaan naar vellen voor m'n hele kit.
Ik heb verschillende sites bezocht en een winkellijstje gemaakt en kwam bij Hit It het voordeligst uit.
195 euries voor alle toms en BD, dus 12, 13, 14, 16 en 18" en de 22" BD.
Onder coated Ambassadors en boven coated vintage Emperrors. Op de BD een Powersonic. D

Dat gezegd hebbende liggen de prijzen niet zo heel ver uit elkaar bij de webshops.
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

Rick

#11
jun 02, 2012, 23:30 Last Edit: jun 02, 2012, 23:31 by Rick

Feedback Rotterdam.


Feedback Rotterdam is drama, kan je beter naar Rotterdam Drum Department gaan, die heeft veel meer standaard op voorraad. En even duur als stokkenenvellen discounter.

Julius Heide

Feedback in Apeldoorn is er zelfs helemaal mee opgehouden. Weg met Vic Firth's voor maar 6 euro. Da's pas drama...
Ludwig Classic Maple USA - Ludwig Black Beauty - Zildjian - Vic Firth

Omhoog