Online aanbiedingen thread

Gestart door drfill, feb 17, 2021, 13:53

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

drfill

Zie je een aanbieding die een 'online' bestel gok waard is ?  post m hier..
na een tijdje zijn ze vanzelf 'verdwenen'  (of verkocht) 
nu bv deze Garstka china 100,- goedkoper  (maar ik pas even)
https://www.adams-music.com/china_cymbal_20/meinl_b20eqch?keyword=&creative=326021172438&gclid=EAIaIQobChMI7-Xjnvrw7gIV2fhRCh3fRQfxEAQYAyABEgLPMPD_BwE
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

alhambra

Ik koop vaak b keuzes, eigenlijk altijd gewoon nieuw, net zo veel garantie en scheelt best veel.
Als er dan ook nog een kortingscode ergens te vinden is wordt het helemaal leuk.
Trouwens bij bax veranderen ook de prijzen van de b keuzes per dag en is het soms de moeite waard om ff af te wachten.

Dus mooi b-keuze of heb je een kortingscode dan is het misschien aardig om die in deze thread te posten.
Geheel over naar AYOTTE, 3 stuks ayotte DS kits, ayotte keplinger snare, ayotte custom snares. Alesis strike pro kit, alesis strike multipad.

drfill

en als iemand 'een speciale' snare zoekt, deze zaak heeft een gigantisch aanbod,
en ook voor concurrerende prijzen .. https://www.rotterdamdrumdepartment.nl/snares
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

67Deadman

Sodeknetter. Eentje van 1999 euro erbij.  Is dat het soort materiaal wat het zo duur maakt om het even oneerbiedig te zeggen ?

alhambra

Ik snap het ook niet, denk dat het vooral de bullshit machine is die deze prijzen rechtvaardigen.
Stond ook een tijd een "zeer speciale snare" op marktplaats, prijs iets van 2500 euro.

Het zal vast top zijn, maar 2500 euro !!!!

Er zullen er vast wat zijn die het niet eens zijn maar ik denk dat het boven een 500 euro echt een hele kleine marge is en dat het vooral in je hoofd zit.
En als je er niet een goed vel op hebt maakt het nog geen reet uit.
Geheel over naar AYOTTE, 3 stuks ayotte DS kits, ayotte keplinger snare, ayotte custom snares. Alesis strike pro kit, alesis strike multipad.

drfill

(te) dure 'boutique' snares zijn er ook.. maar ik zou gaan voor 'cast' ipv. 'rolled'
en 3mm,  iemand nog een mooie strainer ?.. heb m net binnen pearl SR-1000 voor 53,-
ipv 175,-  ergens anders  (foutje maar nog online)
https://www.keymusic.com/nl/item/pearl-sr-1000-strainer/
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

animal

Sow!! Dit noem ik nog eens voordelig  :Y

https://www.drum-tec.com/atv-xd3-electronic-drum-module

Alléén een losse kabelboom kost al € 65,- .

Ik heb er meteen maar één besteld, drie modules is ook leuk/handig  :Y

drfill

td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

animal

#8
mrt 07, 2021, 22:45 Last Edit: mrt 07, 2021, 22:51 by animal
Oké, vandaag genoeg moed verzamelt en tijd vrijgemaakt om de ATV xD3 diepgaand te testen.
Conclusie, op een afbeelding lijkt ie op een aD5 maar daar houdt dan ook iedere vergelijking op, in het echt is het echt een volledig andere module, ik noem:
- een volledig kunststof behuizing.
- een veel kleinere display (en de die van de aD5 is al niet  heel groot)
- de display is veel minder goed leesbaar dan die van aD5.
- de geluiden halen het niet bij die van de aD5, zo akoestisch als de aD5 klinkt en aanvoelt, zo synthetisch klinkt de xD3.
- De rimshot-optie moet je na iedere 'power-off' bij iedere kit opnieuw activeren.
- Trigger instellingen zijn zelfs niet geschikt om ATV Artist snare nauwkeurig te triggeren, van dynamiek (ppp-fff) is nauwelijks sprake, hierdoor is machine-gunning niet te voorkomen .
- Ik vermoed/vrees dat de xD3 alléén redelijk te bespelen is i.c.m. de ATV pads uit de xD-serie, zijn overigens ook de enige pads waar de triggerinstelling van zijn te selecteren.
- Van een aantal ATV cymbal-pads zijn wel triggersettings opgenomen, vreemd dat de 18" er dan weer niet tussen staat.
- De hi-hat sound heeft lang niet zoveel articulations als de aD5, een helemaal open hi-hat sound (waar het bovenbekken het onderbekken geheel niet raakt) zit er niet in.

Conclusie: de xD3 gaat retour, zelfs de 222,- vind ik nog te veel betaald, laat staan de oorspronkelijk prijs van € 500,- .

drfill

het is niet vreemd dat ATV uit elkaar gevallen is, als ik dat zo hoor..
met die minimaal minimaal filosofie,  gaat het niet de goede kant op, i.i.g
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Omhoog