Muziekcentrum Best Venray

Gestart door dunDaan, okt 23, 2015, 09:27

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

dunDaan

Zag nog geen topic over deze zaak, maar vond het toch de moeite waard om er een aan te maken vanwege de recente ervaringen.

Ik weet niet hoe ze aan de naam komen, want volgens mij hebben ze alleen 2 vestigingen in Venray, maar goed ......

Muziekcentrum Best Venray is de muziekzaak waar we met de drumband langzaam maar zeker steeds meer zaken mee aan het doen zijn, maar waar je ook als "gewone" consument heel goed aan je trekken kunt komen.

De vestiging in Venray waar ik kom is voornamelijk drumstel georiënteerd, echter kunnen ze alles op slagwerk gebied leveren. (Zo hebben wij er met de drumband recentelijk een bas-marimba aangeschaft, aangezien zij deze goedkoper konden leveren dan Adams zelf, waar het ding gefabriceerd wordt ( 8)7 )). Qua drumstellen hebben ze van alles wat, van de goedkoopste beginners-setjes tot de luxere DW's, Tama's, Yamaha's enz. De voorraad is niet heel erg groot, maar voor ieder wat wils zou ik zeggen.
Hetzelfde geldt voor bekkens; van alles wat. Van stokken en vellen hebben ze heel veel op voorraad.

Reden eigenlijk dat ik dit topic aanmaak ik omdat het IMHO een van de weinig zaken is waar de klant nog echt koning is: ik had een versleten lager van mijn bassdrum pedaal terwijl ik 2 dagen later een optreden had; dan wordt er gewoon een nieuw pedaal open gedraaid om daar het lager uit te halen. Mocht ik nog gratis mee nemen ook nog  :D
Ander voorbeeld: bij de drumband was de hi-hat omgevallen, dus de stang was krom. "Hier, neem deze maar mee", ook pro bono :D

Daarnaast zijn de heel netjes aan de prijs en nauwelijks duurder dan internet. (Van de week een Zildjian 16" K Dark crash opgepikt voor 250, die kost bij Thomann 309).

In het verleden was Adams in Ittervoort eigenlijk "my place to be" maar dat is snel aan het veranderen.

Nog even een tip: mocht je momenteel nog op zoek zijn naar een set hoezen voor je drumstel: zij hebben een hele grote partij opgekocht en deze verkopen ze "per inch": een 8" hoes, kost € 8,-; een 16" kost € 16,- , en dus een 22" hoest kost € 22,- (zie hier)
Heb ze zelf gezien en IMHO is het prima spul, dus doe er je voordeel mee.

Dit soort acties hebben ze met regelmaat (poosje geleden: DW snares voor 50% van de normale verkoopprijs; ook een hele partij van opgekocht), dus zeker de moeite waard om in de gaten te houden.

Al met al een zaak waar ik graag kom  :Y
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Technobeat


Aha Muziekcentrum Best Venray ...... daar kom ik ook zo nu en dan .
Zij hebben voor mij een paar jaar geleden de Zildjian Gen-16 cymbalset 480 en een extra 16'' crash besteld en voor mij klaar gezet .
Idd , ze geven een goede service en nemen ruim de tijd voor de klant .
Het assortiment akoestische en elektronische drumstellen in wel iets uitgedund in vergelijking met toen , maar ja .... stilstaand goed kost geld .....
Ook hebben ze in het verleden wel eens een leuke drum demo / clinic avond georganiseerd maar dat is nu misschien i.v.m. bezuinigingen gesneuveld .
Jammer , want ze waren altijd erg tof .

Daan , ben je wel eens in Beek - Ubbergen ( bij Nijmegen ) bij de firma Stockenhof geweest ?
Ook zij hebben een mooie grote drumafdeling :)  .   
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

dunDaan

Nee nog nooit geweest. Zal d'r aan denken als ik in de buurt ben.
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Jazz

Ik woon in Venray en kom zo nu en dan in de zaak.
Altijd prima geholpen.
There is no music without jazz

Omhoog