Adams Warehouse Deal

Gestart door Drumworld, okt 28, 2011, 14:20

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Leon

Ik kan niet gratis reizen dit weekend, dus een retourtje naar Ittervoort kost me gewoon 30 euro met grote kans dat het meest interessante al weg is natuurlijk. Die Ludwig Centennial vind ik wel errug interessant voor 499. Zal wel leegverkocht zijn op vrijdag als ik de prijzen zo allemaal zie..

Rick


Ik kan niet gratis reizen dit weekend, dus een retourtje naar Ittervoort kost me gewoon 30 euro met grote kans dat het meest interessante al weg is natuurlijk. Die Ludwig Centennial vind ik wel errug interessant voor 499. Zal wel leegverkocht zijn op vrijdag als ik de prijzen zo allemaal zie..


Dat doe je dan toch echt verkeerd hoor, reizen met de NS kost mij nooit zoveel.

NathanR

Kampen - Roermond, met 40 procent korting is 30,25.
http://www.ns.nl/reisplanner-v2/index.shtml

En dan ben je nog niet in Ittervoort.

Rick


Kampen - Roermond, met 40 procent korting is 30,25.
http://www.ns.nl/reisplanner-v2/index.shtml

En dan ben je nog niet in Ittervoort.


Als je een OV chipkaart op naam hebt en niet uitcheckt kost het je 10 euro  *)

NathanR

Maar rij je dus niet helemaal legaal.

Rick

Je moet toch ook nog terug (meer KM)? "Reist u verder met de NS? Check dan niet uit!"

Robert-Jan


Je moet toch ook nog terug ..?


Met een ludwig kit..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

drums97

Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

musiqman

#83
mei 24, 2014, 11:58 Last Edit: mei 24, 2014, 11:59 by musiqman
Op de weg terug.


''Meneer u bent vanochtend ingecheckt in Amsterdam, en nu zit u een paar uur later in de trein naar Amsterdam, ik zie ook geen check uit op mijn scanner...''

richardcs65

Is dit een forum met tips voor zwart rijden geworden?
Pearl Masters Custom MRX / Roland TD3-KW

Paintpro

Zwart rijden is zolang je niet incheckt toch?

Robert-Jan

Ok en nu weer on topic.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Rick


Zwart rijden is zolang je niet incheckt toch?


Precies, niks illegaals aan om het op deze manier te doen. Als het niet legaal was had ik het niet gedaan. Je bent gewoon ingecheckt....

Maar goed, het zijn inderdaad wel hele mooie deals bij Adams :)

musiqman

Gaan er nog drumforum-ers? Ik probeer vrijdag ochtend langs te wippen.

Leon

Ik niet maar ik ben wel benieuwd wat je aantreft! Wil je dat hier misschien delen? :Y

acapolypse

Ik wist eigenlijk niet eens dat d'r zon uitverkoop was. Was sowieso al van plan weer 's langs te gaan. Ben alleen niet zo van de drukte, dus geen idee of ik voor de uitverkoop ga. Iemand 'n idee of ze ook meer dan kits met veel korting hebben? Op die lijst op hun site zie ik voornamelijk kits. Als bekkens en hardware ook zo geprijsd zijn is 't mss waard om 't te trotseren.

Overigens, is het een serieuze 'we-zijn-failliet-aan-t-gaan'-uitverkoop?

dunDaan

Het gaat voornamelijk om een hele berg kits die ze (al (heel) lang) op voorraad hebben, en die ze willen vervangen door nieuwe kits. Het gaat dus niet om een bijna-faillissementsverkoop.
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Robert-Jan

In Diest hebben ze zondag een uitverkoop lees ik in de mail

Maar daar zetten ze dan dezelfde lijst neer.. -O-
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

drums97

Daar hoor je dan alleen maar; Ja, die hebben we al verkocht op vrijdag 30 mei  -O-
Dat zal zaterdag ook al het geval zijn, vrees ik.
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

acapolypse

aaah :O

dus voor hardware/bekkens is er waarschijnlijk niet zoveel intressants?

musiqman


acapolypse

ow valt nog mee. Ik zit nog effe aan de koffie, dan gaak ook maar 's kijken.

musiqman

Dat dacht je. Achter me stond nog meer en met een uur was alles weg. Helaas ook mijn interesse. Werd zelfs geloot.

Robert-Jan

Was er meer in de aanbieding dan wat er op de lijst stond, of was t alleen de lijst?
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Leon

Wow dat is niet mis Musiqman. Met lege handen naar huis?

Omhoog