Adams Warehouse Deal

Gestart door Drumworld, okt 28, 2011, 14:20

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

ddrsonor


Was er meer in de aanbieding dan wat er op de lijst stond, of was t alleen de lijst?


Er was/(is?) wel meer, oa. bekkens, hardware, vellen, cases en hoezen. Ook meer sets (o.a 4 delige dw collectors voor 1900,-, Gretsch Vinnie Calaiuta 6delig 1999, Adams Mel Gaynor 1999, Sonor delite 5 delig 1799) dan op de lijst..... wie weet wordt er voor zaterdag weer "bijgevuld"??

ddrsonor


Dat dacht je. Achter me stond nog meer en met een uur was alles weg. Helaas ook mijn interesse. Werd zelfs geloot.


....niet altijd.... de ludwig was onder m'n neus weg, zonder te loten.....

musiqman

#102
mei 30, 2014, 14:04 Last Edit: mei 30, 2014, 14:06 by musiqman
Er staat nog veel, alleen het echt leuke betaalbare (dure sets voor onder de 1000-1500) is weg. Vond de snares en percussie nog erg prijzig.

Meest interessante was de verhouding van de Gaynor set (10, 12, 13, 14, 16, 24, 20 en rack en hardware voor 1999) en de 5 delige dw (zelfde kleur en productie periode als mijn gong trouwens) voor hetzelfde geld.

De vinnie (zonder rack, dat stond in de andere winkel) sig kit was trouwens echt mooi helaas net even buiten budget.


Er stonden toen ik weg ging ook nog een Oak X met ander merken hardware en snare voor 1900,- en een nieuwe serie delite.

Panda-Beer


Er staat nog veel, alleen het echt leuke betaalbare (dure sets voor onder de 1000-1500) is weg. Vond de snares en percussie nog erg prijzig.

Meest interessante was de verhouding van de Gaynor set (10, 12, 13, 14, 16, 24, 20 en rack en hardware voor 1999) en de 5 delige dw (zelfde kleur en productie periode als mijn gong trouwens) voor hetzelfde geld.

De vinnie (zonder rack, dat stond in de andere winkel) sig kit was trouwens echt mooi helaas net even buiten budget.


Er stonden toen ik weg ging ook nog een Oak X met ander merken hardware en snare voor 1900,- en een nieuwe serie delite.


Bij de Oak-X stond een 12" Sakae Snare
Weet alleen niet of het een Maple/Bubinga of Zebrawood was..

Maar als ik zo heb zie wat vandaag al allemaal weg is gegaan, is er morgen niet veel meer te zien…
Maarja, evengoed gooien ze wat spullen erbij ofzo.. want ik zag bekkens liggen die gewoon in de winkel lagen een aantal dagen geleden.
Lignum // DW // Sonor
Lignum Custom Sycamore Maple + Lignum Mahonique snare

animal

#104
mei 30, 2014, 17:34 Last Edit: mei 30, 2014, 17:44 by animal
Ik was er om 12:00 uur  *O* en ben om 15:00 uur vertrokken, was er toch zo'n beetje in de buurt. De toko was bijna helemaal leeg bij aankomst.
Tijdens mijn aanwezigheid werden de Vinie Gretsch, de Yamaha OAK en een Ludwig accent aan één en dezelfde persoon verkocht, Robomuziek (??) uit Hilversum. Een Pearl Masters met zwarte hardware is gekocht door een Waal, de Pearl Vision met drukke print aan een Duitser.
Bij mijn vertrek was er een geïnteresseerde voor de Delite.
Toen ik vertrok waren onder meer nog beschikbaar, de Adams Gaynor set, DW (4 delig Musiqman) een Spaun (foeilelijke uitvoering) een Tama Starclassic (voor maar € 850,-) in een kleur voor de liefhebber, een Luwdig Centennnial, een Pearl Masters MCX, een 2e hands Premier, een paar Pearl Vision's heel veel Vogue kitjes, hoezen, koffers, Evans vellen.



Bekkens zijn er nog behoorlijk wat en (Pearl) Hardware ook. Vooral de hardware was spotgoedkoop, dus toch maar wat ingeslagen. Ook hardware van andere merken (Sonor, Gibraltar) was ruim voorhanden. Als je een voorkeur hebt voor Evans vellen is er misschien ook wat van je gading bij.

Toch vond ik het een droevige bedoeling. In 2004 was ik bij de 'opkomst' van Drumworld aanwezig en nu ook bij de 'ondergang'. Tussentijds kwam ik er regelmatig, samen met een oud drum-forum lid, 'op schoolreisje' noemde we dat. Ik heb nog een tijdje met John staan praten, het ging hem gelukkig (weer) goed. Niet dat Drumworld helemaal weg is overigens, Adams bezit nog steeds een meer dan behoorlijke drum-afdeling. Maar zo groots en voor Nederland unieks is er helaas niet meer.

Was het allemaal droefenis?? Nee, ik heb nog wel kunnen genieten van het enthousiasme van een jong ventje (14 à 15 jaar) die met z'n vader een mooie PDP had 'gescoord'. De gelukzaligheid spatte er af, mooi was dat. :Y

musiqman

#105
mei 30, 2014, 18:10 Last Edit: mei 30, 2014, 18:11 by musiqman
Haha je 4 delig.

Ja die Gretsch, DW hadden mijn aandacht nadat de DTX3 met Hexrack na een loting aan mijn neus voorbij was gegaan) alleen qua prijs buiten budget helaas.

Wel grappig dat die Oak er stond, hoorde later dat het een Sakae 13'' snare was, ik vond die best lelijk en keek er daarom niet verder naar.

richardcs65

#106
mei 30, 2014, 18:21 Last Edit: mei 30, 2014, 18:22 by richardcs65

Robomuziek (??) uit Hilversum


Zal dat niet Rebo Music uit Hilversum zijn? Zie die naam op Marktplaats tenminste regelmatig voorbij komen. Zien we ze binnenkort waarschijnlijk met opslag terug op http://www.rebomusic.nl/?
Pearl Masters Custom MRX / Roland TD3-KW

animal

Rebo zal het wel zijn idd, ik was al niet zeker van de zaak, vandaar die (??) die ik achter de naam heb geplaatst.

acapolypse

#108
mei 31, 2014, 01:05 Last Edit: mei 31, 2014, 01:09 by acapolypse

Ik was er om 12:00 uur  *O* en ben om 15:00 uur vertrokken, was er toch zo'n beetje in de buurt.


Ha toen was ik d'r ook zo ongeveer, misschien iets later. Een gast met 'n lange vlecht zien lopen?

Heb nog wel 'n leuke ride met 50% korting op de kop getikt, had ik ook wel hard nodig.
De pallets met hardware waren inderdaad behoorlijk leuk, heb daar ook voor de zekerheid maar wat van ingeladen, 't koste toch niks.

Vond die gigantische set van Gaynor voor 1999 ook wel best grappig. Ik heb nog een behoorlijk budget voor wat upgrades achter de hand, dus ik dacht heel effe van "hoe zou 't zijn zo'n kit te hebben 8-)".

Toch inderdaad wel jammer dat 't 'n stuk kleiner is geworden, 't was daar altijd toch best indrukwekkend.

drums97

Ja dat was te verwachten. Jammer dat de meeste "echte" deals al weg waren.
Ik heb echt zitten dubben om te gaan, maar dat was de moeite dan ook niet als ik dit zo lees.

Ik was echt geïnteresseerd in die Ludwig Classic Maple  -O-

Wel super dat er mensen gegaan zijn en de ervaringen gedeeld hebben.  :Y
Thanx
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

paQ

ja natuurlijk was het wel de moeite 8)7
Ik bedoel... de mensen die voor een appel en een ei een mooie kit hebben.... dat is toch best wel de moeite :P


Je moest er wel HEEL snel bij zijn ja, maar dat vind ik niet gek.

drums97

Zeker, dat bedoelde ik ook.
Ik had 't er niet voor over om om 8 uur 's morgens voor de deur te liggen  :D
dus eigen schuld  :')
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

animal


Ha toen was ik d'r ook zo ongeveer, misschien iets later. Een gast met 'n lange vlecht zien lopen?



Meerdere  ;) , was je samen met je vriendin (op hele hoge hakken)? Die was me toevallig wel opgevallen  8) .

Robert-Jan

Maar goed , als ik het zo lees zien we een en ander weer voorbij op MP binnenkort.. 8)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

acapolypse

#114
jun 01, 2014, 18:43 Last Edit: jun 01, 2014, 18:46 by acapolypse

Meerdere  ;) , was je samen met je vriendin (op hele hoge hakken)? Die was me toevallig wel opgevallen  8) .


hehe, bingo. Tja ze zeult me wel 's mee met schoenen kopen, leuk om 't nu 's andersom te hebben :)

ddrsonor


Maar goed , als ik het zo lees zien we een en ander weer voorbij op MP binnenkort.. 8)


.... de Vinnie snare uit de gelijknamige Gretsch set is te koop bij Rebo idd....... voor 899,- -O-

dunDaan

Pffff, seriously overpriced  :?
Is toch niets meer dan een gewone Gretsch snare ..........
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Robert-Jan

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

dunDaan

Beetje "5-voor-12" berichtje dit, maar morgen is er weer een zogenaamde megamagazijn opruiming bij Adams.

Zie deze link
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

ddrsonor

Beetje "5-voor-12" berichtje dit, maar morgen is er weer een zogenaamde megamagazijn opruiming bij Adams.

Zie deze link
ben er geweest, Sonor Giant step pedaal "gescoord".....

ronniev

ben er geweest, Sonor Giant step pedaal "gescoord".....
ah, dus jij hebt hem weggekaapt ;-)
Daar ging ik voor evenals voor een Delite snare die net voor mijn neus werd weggenomen.

Maar er is wel een Adams 8000 bassdrum aan de vingers blijven plakken voor 50 euro.
En nog een 12 " 8000 tom voor 25 euro. Kun je niks van zeggen , allemaal nieuw.
Nu nog ergens een 16 inch floor of tom scoren.

Paul

Maar er is wel een Adams 8000 bassdrum aan de vingers blijven plakken voor 50 euro.
En nog een 12 " 8000 tom voor 25 euro. Kun je niks van zeggen , allemaal nieuw.
Nu nog ergens een 16 inch floor of tom scoren.
Dat is geen geld!  8)7
Zelfs al zou je de volle prijs betalen voor een floortom, dan heb je alsnog een complete set voor een prikkie..

musiqman

Lekker hoor, Helaas vorige keer achter het net gevist en voelde er niet zo veel voor weer 3 uur te reizen voor niets :P

ddrsonor

ah, dus jij hebt hem weggekaapt ;-)
Daar ging ik voor evenals voor een Delite snare die net voor mijn neus werd weggenomen.

Maar er is wel een Adams 8000 bassdrum aan de vingers blijven plakken voor 50 euro.
En nog een 12 " 8000 tom voor 25 euro. Kun je niks van zeggen , allemaal nieuw.
Nu nog ergens een 16 inch floor of tom scoren.
Was "speciaal" voor dat pedaal gegaan Ron....., sorry ;-) Helemaal nieuw, in tas, docking, verwisselbare strap..... prachtig.

Maar je hebt zelf toch ook prima gescoord.....!!!

musiqman

Er stAat nog een red sparkle 14x14 Adams 8000 zag ik op de lijst. 

Omhoog