"Opheffingsuitverkoop" Vriese Music Palace

Gestart door NathanR, jan 23, 2015, 12:02

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Leon

Ik wilde zelf dit topic gaan openen maar zie dat Nathan dat inmiddels gedaan had. Ik heb afgelopen zomer mijn Gretsch Kit bij Vriese gekocht. Ik kreeg hem overigens voor de Bax-shop prijs mee terwijl ze me de service gaven om hem uitgebreid te testen. De kit werd door Jeroen persoonlijk thuisgebracht, dat gaf me wel echt het gevoel dat dit om vakmensen gaat. Treurig om te zien dat zo'n zaak ten onder moet gaan.

Tim Zuidberg

Ik snap niet waarom de banken (of wie dan ook beslag heeft gelegd op de inboedel) voor zo'n laag bedrag verkoopt. De resterende voorraad ging gister voor spotprijzen (-90%) onder de veilinghamer, maar je hoort mij niet klagen.  :)

dunDaan

Nog wat leuks kunnen scoren ?
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

musiqman

Hadden mooie dingen. Maar die btw en veilingkosten + btw waren wel een domper zo te zien

Tim Zuidberg

Nog wat leuks kunnen scoren ?
Zeker!

animal

Tsjemig, wat een berg. En nu fijn knutselen maar  :Y

paQ

da's niet duur voor 79 euro :D

Tim Zuidberg

da's niet duur voor 79 euro :D
Mij hoor je niet klagen! :P

paQ

als ik zo even een ruwe schatting maakt, ligt daar voor ca 800 - 1100 euro aan HW...
toch?
:?

Tim Zuidberg

#34
mrt 30, 2015, 15:40 Last Edit: mrt 30, 2015, 15:44 by Tim Zuidberg
Nu voor minder dan €700 gescoord. :)




Ben nog wel jaloers op diegene die er voor €240 (excl.) met een 20" Armand Ride en Avedis 21" Sweet Ride vandoor is gegaan.

paQ

Jeutje wat een geld

Tim Zuidberg

Jeutje wat een geld
Het zijn echt van die dingen waar je als winkel, mede door die prijs, niet van af komt.

musiqman

#37
mrt 30, 2015, 16:37 Last Edit: mrt 30, 2015, 16:43 by musiqman
Wow, ik was nog aan het meebieden op het Geopsphere rack. Te gek voor drums en percussie. Gefeliciteerd.






Ze hadden er twee (of een andere winkel had er ook een)

drfill

wow.. daar word elke roadie happy van : )  .. maar super deal en t ziet er cool uit..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Omhoog