Rotterdam drum Department.

Gestart door Hammar, jun 12, 2014, 12:07

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Hammar

jun 12, 2014, 12:07 Last Edit: jun 12, 2014, 12:10 by Hammar
Mooi stukkie in de media over Gijs, ook wel bekend hier als Geischa.

http://www.metronieuws.nl/regionaal/gijs-van-de-kerkhof-er-is-niets-gavers-dan-drummen/SrZnfl!2ggxgfKgSOPTY/


edit: link laat zich niet compleet plakken... :?

Animal baars

Dan maar zo

't Is een tof stukje!

Harre

Ik zag het op Facebook voorbij komen. Gaaf inderdaad!  :)
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

drum1964

Een man uit het juiste hout gesneden of in het juiste brons gegoten, zeg maar. ;)
Zo moesten er meer zijn !
Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

paQ


Een man uit het juiste hout gesneden of in het juiste brons gegoten, zeg maar. ;)



En als je dan ook nog goed in je vel(len) zit....


:R

Technobeat


Geen dozenschuiver maar op de drummer toegesneden advies , kijk dat is pas klasse *O* .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

stefan

Maar iets goedkoper zou nog iets fijner zijn...
---
Olleke-bolleke-olleke-bolleke-prak!

dunDaan

@stefan: dan ga jij toch fijn naar zo'n dozenschuiver toe.
Kom op, Gijs moet toch ergens zijn boterham mee verdienen, en wat ik zo in de berichten op dit forum lees is hij echt niet verkeerd aan de prijs.
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

jozwf


Maar iets goedkoper zou nog iets fijner zijn...


Ik moet een nog een winkel vinden die onder de prijs van Gijs zit hoor....

Nlz


Maar iets goedkoper zou nog iets fijner zijn...


Iemamd zijn broodwinning gunnen, dát zou pas fijner zijn! Of je stopt met drummen en zoekt een voordeliger hobby. Kantklossen ofzo.
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

stefan

Het zal ongetwijfeld niet in alle gevallen duurder zijn. Maar in mijn geval was ik op zoek naar een extra floortom, wat best wat geld scheelde.
Natuurlijk gun ik iemand z'n broodwinning, maar ik ga ook op zoek naar de beste prijs. Logisch lijkt me?
Daarbij zou ik als het om 30-40 euro ging, zeker de lokale drumstellenboer opzoeken om mijn bestelling te plaatsen. Het ging echter om net wat meer.

Daarbij is de service prima, dus ben ook niet te beroerd daar iets voor te betalen.

Echter vind ik de reactie van Nlz ronduit onbeschoft. Wie ben jij om zo te reageren?

Drumdepartment is een prima winkel, maar zoals we allemaal weten is de concurrentie moordend. En daar helpen we allemaal aan mee door niet teveel te willen betalen.
Zo ook ik.
---
Olleke-bolleke-olleke-bolleke-prak!

Geischa

Gevaarlijk, ik weet het, maar ik wil hier even op in haken...

Ik ben zelf ook consument, ik betaal ook niet graag 20-30,- meer voor hetzelfde product..
Toen ik RDD ben begonnen heb ik een prijsbeleid aangenomen om nooit duurder te zijn dan de concullega's, ik wil voorkomen dat ik een showroom ben voor de webwinkels/grote jongens..

@ Stefan, Heb je de prijs van die floortom bij mij aangevraagd?

Hoefnix

Bekijk het eens op een andere manier.

@Stefan: als je je floortom 5 jaar gebruikt en daarna verkoopt of iets dergelijks. Dan heb je het bij 40 euro over 8 euro/jaar... naast de service en andere dingen mag je ook nog een paar keer per jaar een kop koffie bij je leverancier drinken.

Ik zou zeggen dat is goedkoper dan een kop koffie op het terras en dan ook nog je drums goed voor elkaar :)

Panda-Beer

Persoonlijk betaal ik liever een paar tientjes meer, als ik van degene weet dat de service toppie is.. Je kan d'r altijd snel terecht voor vragen, of als er wat mis is met het gene dat je gekocht hebt.


En (vooral bij bekkens) probeer ik liever uit, voordat ik wat koop. Ik zie veel mensen wel eens bij adams: O, daar die Zildjian K eventjes proberen! Oh wacht ik scan 'm eventjes.. Ja maar bij thomann is ie (...) goedkoper.
Toch proberen ze hem om 'm bijv. later te bestellen.. Niet wetende dat het bekken wat ze bestellen in de meeste gevallen heel anders klinkt.

Lignum // DW // Sonor
Lignum Custom Sycamore Maple + Lignum Mahonique snare

stefan

Beste  en andere lezers..

We hebben hier te maken met een ongelooflijke hufter die 2 verschillende drukzaken door elkaar heeft gehaald.
Mijn oprechte excuses!

Ik had een offerte aangevraagd bij Rimshot, ipv RDD.

Ik kwam erachter nadat Geisha mij vroeg of ik de offerte bij hem had aangevraagd. Ik ging er vanuit dat hij hier inmiddels al een zoektocht in zijn mailbox op los gelaten had, waardoor ik aan mijzelf ging twijfelen. Later bleek de twijfel terecht te zijn en mijn bovenstaande argument ongegrond vwb RDD.


Nogmaals mijn oprechte excuses Geisha/Gijs.
---
Olleke-bolleke-olleke-bolleke-prak!

Geischa

Geen punt Stefan!

@ Panda-Beer, dat bedoel ik dus, uit proberen in de zaak op de hoek en dan online kopen, omdat te voorkomen match ik alle prijzen, zodat ik mensen geen rede meer geef om het elders te kopen, mét mogelijkheid om spullen uit te proberen!

Wouters

Het zal wel niet zo zijn, maar je zou haast denken aan een goedgeplaatste marketingstunt! ;)

-> 1 "misverstand-post" lokt een veelvoud aan uitsluitend positieve recensies uit!  -> NICE

Maar zo te lezen zit het met de integriteit, service, gear en koffie van RDD wel goed!
Je krijgt wat je verdient!

Geischa

Vandaar:


Gevaarlijk, ik weet het, maar ik wil hier even op in haken...


Ik hou me weer gedeisd...

Nlz


Natuurlijk gun ik iemand z'n broodwinning, maar ik ga ook op zoek naar de beste prijs. Logisch lijkt me?

Maar is de laagste prijs dan ook daadwerkelijk de beste prijs? Daar wil natuurlijk nog wel eens verschil in zitten.


Echter vind ik de reactie van Nlz ronduit onbeschoft. Wie ben jij om zo te reageren?

Niels, aangenaam.
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Omhoog