Alles bij Thomann ?

Gestart door ibbe, apr 16, 2014, 18:02

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

ibbe

Hallo,

Ik wist niet goed waar ik dit moest plaatsen dus doe ik het hier maar.
De vraag is of het verstandig/ goed is om alles bij Thomann te bestellen en thuis te laten leveren ?
Met alles bedoel ik, drumkit, cymbals, hardware, drumkruk, ... in 1 keer.
Ik hoor graag wat jullie ervan denken :)

Grtz

Leon

Ja, waarom zou dat niet verstandig zijn? Als je weet wat je wilt en je de spullen niet eerst wilt horen, ruiken en proeven lijkt me dat geen probleem. Ik heb alleen geen ervaring hoe ze 5 dozen van een drumstel verzenden bijvoorbeeld.

NathanR

Verschillende dozen wordt gewoon verzonden als meer colli.
Op de verzendsticker staat dan 'colli 1 van 5' bijvoorbeeld. En als het boeltje compleet is heb je dan stickers met 'colli 1 van 5' tot en met 'colli 5 van 5'. :)


Nlz

Kan best, maar ga je iets bestellen wat alleen daar te krijgen is, of heb je geen lokale muziek- of drumwinkel waar je iets dergelijks kunt bestellen?
"Support your local dealer" enzo.
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

paQ

>> winkels

stefan

Bestaan die nog dan?
---
Olleke-bolleke-olleke-bolleke-prak!

Nlz

Gelukkig wel ja! Mensen die meedenken met wat je zoekt qua geluid, of een probleem waar je tegenaan loopt voor je oplossen.
Maar als je daar geen behoefte aan hebt en liever een magazijnrobot aan het werk zet, dan vooral bij de grote webshops bestellen!
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Joris

Ik wil heel vaak mijn plaatselijke winkel wel steunen maar die hebben vaak net niet op voorraad wat ik nodig heb, dus dan maar thomann.

paQ

Uhm... Ik heb het topic naar dit forum (winkels) verplaatst....

NathanR


Gelukkig wel ja! Mensen die meedenken met wat je zoekt qua geluid, of een probleem waar je tegenaan loopt voor je oplossen.