Hit it Roden

Gestart door Machiel, mrt 18, 2014, 16:05

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Machiel

Onlangs nog mensen in Roden geweest bij Gerard?
Ben benieuwd of iedereen in de gaten heeft wat er aan de hand is...
Neem mij vooral niet te serieus.

Elze


mangoie

Dit klinkt niet heel erg positief, speelt er wat dan?

Harre


Onlangs nog mensen in Roden geweest bij Gerard?
Ben benieuwd of iedereen in de gaten heeft wat er aan de hand is...

Tja, post dan een volledig bericht of post niks. Hier kan natuurlijk niemand iets mee...  :?
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Machiel

Nou.. Ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar laten we het zo zeggen. Alle spullen van Adams zijn uit de winkel. M.a.w. de halve winkel is nu LEEG. Ik ga vrijdag die kant weer op voor een paar kloppers.. misschien kan ik dan eens vragen hoe en wat
Neem mij vooral niet te serieus.

druMees

Ben zelf niet eerder in roden geweest, maar bedoel je met alles ook echt alle producten van adams? Ik weet dat ze nieuwe series drumsets hebben, het zou kunnen zijn dat ze de oude ruimen en de nieuwe erin willen?

Joris

Hit it is samen gegaan met Adams/drumworld anders was het al einde verhaal geweest.

Machiel

Neem mij vooral niet te serieus.

richardcs65


Hit it is samen gegaan met Adams/drumworld anders was het al einde verhaal geweest.


Is dat geen oud nieuws? Bericht van 4-11-2010:
http://www.gitarist.nl/nieuws/newsItem.php?n01ID=8451&type=C
Pearl Masters Custom MRX / Roland TD3-KW

Joris

Dat is inderdaad oud nieuws ja.

Hans

In 'de wandelgangen' wordt er ook heel wat geroddeld over adams drumworld's toekomst....

drfill

Volgens mij kun je beter een 'DJ shop' beginnen, tegenwoordig..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Robert-Jan

Er is vast al een duitse dj webshop waar men massaal heen gaat..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

NathanR

Als het niet de NL'se Baxshop is.

Denk dat je juist beter niet meer een DJ shop kan beginnen. ;-)
Als je dan toch een instrument wilt gaan verkopen waarin je zo min mogelijk concurrentie hebt van megastores als Bax/Thomann moet je het bij de akoestische piano's gaan zoeken.

drfill

eh ja..  dat is ook wel weer zo..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

dunDaan


In 'de wandelgangen' wordt er ook heel wat geroddeld over adams drumworld's toekomst....

Het schijnt dat alle spullen van Adams DW zijn verhuisd naar het naast gelegen pand van Adams Muziekcentrale en dat de DW winkel zo goed als leeg staat. Dat is wat ik heb horen zeggen. Als het goed is kom ik er volgende week ofzo, dan zal ik eens kijken.
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Elze

Hoop dat Hitit t hoofd boven water kan houden. Muziekwinkels in Groningen zijn karig wat drums betreft :(

Joris

En Tonika gaan we sowieso niet heen, toch??

Machiel

Sowieso niet. Daar ga ik zelf in ieder geval niet meer heen. Dan maar naar Joure of zwolle
Neem mij vooral niet te serieus.

Nlz


En Tonika gaan we sowieso niet heen, toch??

Tenzij je graag door een exact in het bekrompen keurslijf wat door de eigenaar gesteld is passende knurft geholpen wil worden, dan zit je nergens beter natuurlijk!  :+
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Elze

Stel paupers daar bij Tonika. Als je om een bass reso vraagt met mic hole zeggen ze knip die er thuis maar ff in. Kon ook nooit wat van de prijs af daar  :w

Nlz


Stel paupers daar bij Tonika. Als je om een bass reso vraagt met mic hole zeggen ze knip die er thuis maar ff in. Kon ook nooit wat van de prijs af daar  :w


Moet dat dan, wat van de prijs af? Ik ben van mening dat dat afhangt van de prijsstelling die de winkelier hanteert, en van de service die je krijgt. Voor wat hoort wat.
"Jij wil dat we een mic hole maken? Prima, maar dan betaal je wel de volle mep"
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Elze

Als je meer dan 1000 euries in een winkel uitgeeft mogen ze je best een keer korting geven ;) Ze moeten niks natuurlijk. Kwa drums is de kennis/service en voorraad erg beperkt. Gelukkig gaat Hitit een doorstart maken  :)

paQ


WHiZZi

Gisteren nog uitgebreid met Adams staan te kletsen over Hit-it. Wat ik begreep (en dat zal heel politiek correct zijn) is dat men voorlopig even alle Adams spullen daar weg haalt. Het is, zover mij verteld is, dus niet zo dat het einde verhaal is.

Ik vermoed dat de verkoop van Adams daar nogal wat tegenvalt en dat dit in het zuiden veel sneller verloopt. Voorraad kost geld en als het verkopen van Adams spullen sneller gaat in het zuiden dan het noorden, is het dus een logische stap.

Ik durf verder geen uitspraak te doen over of Hit-it nog steeds onderdeel van is en of dit verandert in de toekomst.
Twitter

Officieel Pyrate en Rock n Roll.

Omhoog