SJC Custom Drums - TV Serie

Gestart door Leon, nov 13, 2012, 11:48

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Leon

nov 13, 2012, 11:48 Last Edit: nov 13, 2012, 11:52 by Leon
Waarschijnlijk is het jullie ontgaan, maar ik volg SJC drums op twitter en ze hebben sinds een maandje ongeveer een reality-serie à la American Chopper en American Hotrod.
Ze volgen de broers die het bedrijf hebben opgezet in hun projecten en harde deadlines. Het is uiteraard hier en daar erg 'gestaged', maar het blijft Amerikaanse televisie.

De afleveringen zijn HIER te bekijken en duren maar 20 minuutjes, ik vind het persoonlijk wel leuk om te volgen. Ik weet dat er veel mensen zijn op dit forum die vinden dat SJC niet echt custom is, maar dat ze slechts finishes en gekke maten doen, maar het is toch grappig om te kijken hoe ze te werk gaan.

Voor de rest ben ik natuurlijk altijd nog content met mijn 14x7 snaredrum, hoewel ik het idee van een SJC kit inmiddels niet meer in mijn hoofd heb zitten.



dunDaan

Dank voor de tip. Toch eens even kijken .....
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Fibesman

Leuk leuk leuk, speel je nog wel eens?

Animal baars

Toffe filmpjes! Ook gaaf om te zien waar te naast drums maken mee bezig zijn. Wel heel erg American Chopper jah :)

Leon


Leuk leuk leuk, speel je nog wel eens?


yes! ik heb een flyer van onze huidige tour geplaatst in het 'spam je band' topic. Jammer genoeg net vorige week in de Winston gespeeld, anders had ik je even op de lijst gezet en konden we een biertje doen;)


Toffe filmpjes! Ook gaaf om te zien waar te naast drums maken mee bezig zijn. Wel heel erg American Chopper jah :)

Daar deed het me meteen aan denken, ik heb nu alle 3 de afleveringen gezien en ze hebben iedere aflevering nog een drumkit 'weggegeven' aan een muziekprogramma of community. Lijkt me onwaarschijnlijk maar toch leuk om te kijken.

Animal baars

Dat van het weggeven viel mij ook op ja, krijg het vermoeden dat die in de afgelopen 10 jaar weggegeven zijn. Van de klank van die setjes wordt ik niet warm of koud, maar het gebaar is top.

timmie

ja wel vet om te zien hoe ze die dingen bouwen, tof kijkje in de keuken. wel heeeel amerikaans met de community en weggegeven.

willem4130

Ben ik de enige bij wie de link niet werkt?
Welkom terug trouwens, Leon  :w
Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat

Animal baars

Nee, je moet nog een : tussen http en de // zetten:

http://halogentv.com/shows/drumheads/

willem4130

*facepalm* Thanks!
Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat

dutchdrumdude

Episode 1: "The thing that makes us so succesfull, is that we can drop everyhting on a dime to make a custom set for a worldclass act within one week".

Wacht even, dus de betalende klanten worden collectief naar achteren geschoven zodat een endorser even snel een gratis kit krijgt.......precies! Daarom ben ik volledig klaar met al die merken met veel te veel endorsers.

Technobeat


Nee, je moet nog een : tussen http en de // zetten:

http://halogentv.com/shows/drumheads/


Leuke filmpjes , vooral die 1e met de Ben Saunders in wording . :Y
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

stick tight

Neem je die snare mee as. vrijdag?
Ik ben erg benieuwd..

Nlz

Tja, dat weggeven van kits, er is geen volk op aarde wat zo graag te koop loopt met wat ze anoniem doneren als Amerikanen.
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

FoREVer

#14
nov 14, 2012, 09:44 Last Edit: nov 14, 2012, 09:52 by AEDrumsA7x
leuke show, alleen inderdaad een heul hoog gehalte van de Familie broertjes Teutel (American Chopper)
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Joris


leuke show, alleen inderdaad een heul hoog gehalte van de broertjes Teutel (American Chopper)


Dat is vader en zoon  ;)

FoREVer

Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Omhoog