Zondag 20 Maart Drumdag bij Stockenhof Muziek Beek - Ubbergen ( bij Nijmegen ) .

Gestart door Technobeat, mrt 02, 2016, 18:46

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Technobeat

 *O*  Zondag 20 Maart is het weer zo ver : Drumdag bij Stockenhof *O*  .

Komt allen en geniet van diverse goede drummers , van 11.00 tot 18.00 uur .


http://us9.campaign-archive2.com/?u=1653011c090da6118fef096a6&id=eabe96256b&e=7e572260a2
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

HHBBXX

Leuk! Ik kom zeker langs.
Gear: Tama Starclassic, Yamaha Stage Custom, Zildjian, Ludwig, Natal, Pearl, DW

baszuidwijk

Heb het meteen in mijn agenda gezet :Y

willem4130

Had het ook m'n agenda staan - ik ga regelmatig naar Stockenhof - maar het ziet er naar uit dat ik andere zaken voor moet laten gaan :(

Wellicht kan ik nog even komen 'buurten'.
Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat

baszuidwijk

Wellicht kunnen we er meteen een 'mini meet' van maken? Als iedereen die van plan is te komen vrijdagavond of zaterdagochtend ff post hoe laat hij/zij er denkt te zijn, dan kunnen we elkaar ook eens 'live' spreken. :)

Technobeat


Prima idee Bas , ik zal de 19e 'savonds hier in dit topic laten weten hoe laat wij aanwezig zijn en wat ik denk aan te trekken qua kleding ( is ook wel handig misschien ) .

Het is een aardige line-up voor zo ver ik nu kan bekijken en tijdens de pauze , als deze er is , kun je de drumafdeling verkennen .
Let wel , voor wat betreft elektronische drums zijn zij niet ruim voorzien .
Toen ik er voor het laatst was in december 2015 stonden er 2 E-kitjes .
Echter heeft Stockenhof wél een behoorlijke sortering aan A-kits en die staan zo opgesteld dat je er zo achter kunt plaats nemen :)  .
Ook de percussiehoek is ruim te noemen . 
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

willem4130

Toch even ruimte weten te maken om een paar uurtjes te komen. :-)
Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat

Technobeat


Tof Willem :)  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Technobeat

Voor de herkenbaarheid trek ik morgen naar Stockenhof een donkerblauwe Adidas trui aan met daaronder een blauw / wit ruitjes overhemd en een spijkerbroek .

Ben erg benieuwd wat het voor een drumdag word , leuk dat er ook forumleden langs komen :) .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

baszuidwijk

Voor de herkenbaarheid trek ik morgen naar Stockenhof een donkerblauwe Adidas trui aan met daaronder een blauw / wit ruitjes overhemd en een spijkerbroek .

Ben erg benieuwd wat het voor een drumdag word , leuk dat er ook forumleden langs komen :) .

Hoe laat denk je er te zijn, Techno?

Technobeat

Vanaf het begin , dus iets voor 11.00 uur .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

baszuidwijk

OK, ik ga mijn best doen om ook op tijd te komen.

Waarschijnlijk draag ik een zwarte spijkerbroek met grijze Converse gympen en een grijs T-shirt. Zoek anders naar een grijzende kop met snorretje en kort sikje. 8) Ik houd de donkerblauwe Adidas trui in de gaten.

Technobeat


Oké , zie je morgen ( ochtend ) .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

HHBBXX

Hey mannen,

Morgen probeer ik er om 13 uur te zijn. Herkenbaar aan een spijkerbroek en een zwarte fleece trui. Of aan halflang blond/grijs krulhaar   :P
Misschien tot morgen dan.

Groeten,
Harry.
Gear: Tama Starclassic, Yamaha Stage Custom, Zildjian, Ludwig, Natal, Pearl, DW

baszuidwijk

#14
mrt 20, 2016, 13:54 Last Edit: mrt 20, 2016, 14:02 by baszuidwijk
Was net leuk om even een paar uur bij Stockenhof te zijn en om Technobeat en HHBBXX daar te ontmoeten :Y

Ook even heerlijk zitten jazzen op een Tama Silverstar setje met een prachtige 22" Meinl Byzance sand crash ride met drie rivets erin. Daar wordt een mens toch een beetje hebberig van.

http://www.stockenhofmusic.com/a-43695547/drums/tama-silverstar-set/
http://www.stockenhofmusic.com/a-42546039/cymbals/22-meinl-byzance-sand-crash-ride-sizzle/

Technobeat

#15
mrt 20, 2016, 20:22 Last Edit: mrt 20, 2016, 20:37 by Technobeat
Ook wij zijn inmiddels terug van een lange ''rit'' bij Stockenhof Muziek die we helemaal uitgezeten hebben .

Bij Olaf fase , Bram van den Berg en Rene Creemers zat de ruimte helemaal vol met publiek .
Ben Bakker , jonge drummer , had een clinic over '' elektronica bij een akoestische set '' , dus een Roland SPD-SX - triggers en dergelijke .
En last but zeker not least James Chapman , die een sterk staaltje Heavy Rock ten gehoren bracht met vele malen een heerlijke rollende dubbelbass .   

Kortom : Weer een heerlijke dag met goede en interessante clinics :')  .

Enheu Bas : Het valt niet mee he om spullen te checken met achter je 2 jeugdige drummertjes die helemaal los gaan en niet van ophouden weten ;)  .
Was de film leuk trouwens ?

Willem en Harry ( HHBBXX ) heb ik helaas niet mogen ontmoeten vandaag , jammer .
 
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

baszuidwijk

Haha, die twee knulletjes waren erg grappig! Ik vermoed dat ze zo'n 10 en 12 jaar oud waren en nog redelijk in het houthakkers-stadium van hun drum-carrière. Ze wilden duidelijk niet voor elkaar onderdoen. Als de een een tikje harder begon te spelen, gaf de ander ook meteen weer wat gas bij. *O*

HHBBXX

Was leuk vandaag idd, na Olaf Fase zijn we weer vertrokken maar dat was wel erg leuk. Bas had je wel aangewezen hoor Techno, maar er zat veel volk in de zaal en ik had helaas geen tijd meer om je even aan te spreken. Volgende keer maar dan.
Gear: Tama Starclassic, Yamaha Stage Custom, Zildjian, Ludwig, Natal, Pearl, DW

Technobeat


Geen probleem HHBBXX , volgende keer beter :)  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Technobeat


Voor de geïnteresseerde  : Een kleine impressie van de Drumdag 2016 :

DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Omhoog