Pushing your drums

Gestart door Peter Verspuy, sep 23, 2014, 12:53

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Peter Verspuy

sep 23, 2014, 12:53 Last Edit: sep 24, 2014, 10:53 by paQ
DEMO / PUSHING YOUR DRUMS - Zaterdag 4 oktober - Michael Schack



'De uitwisseling' - Push Your Drumming is een nieuw V-Drums clinic concept met Michael Schack. Deze clinic wil jong én oud inspireren en aanzetten tot meer creativiteit en oefenkracht bij het drummen.
Het maakt dan ook helemaal niet uit of je nu een grote dure drum set of een kleinere en goedkopere versie bespeelt. Het draait hem immers vooral om hoe je die drumset het best kan gebruiken op de meest creatieve, toffe en leerrijke manier. Hoe meer je uit je drumstel haalt, hoe sneller je een betere drummer kan worden.
Deze anderhalf uur durende clinic zit dan ook boordevol met drumactie maar vooral ook met concrete educatieve drum- en speeltips. En oefeningen! En nogmaals, je hoeft hiervoor dus zeker niet het grootste en duurste drumstel te hebben. Tijdens de clinic wordt er immers op de lagere en middenserie V-Drums gespeeld, zoals de TD- 11 en TD-15 set. En ook de splinternieuwe TD-1 serie V-Drums wordt bij het voorspelen van tips & tricks gebruikt. Uiteraard gecombineerd met allerlei add-on instrumenten die tegenwoordig worden gebruikt, inclusief laptop, enz...

Wanneer je de clinic bezoekt, krijg je een USB-stick mee met daarop allerhande meespeeltracks, oefeningen, samples en zelfs custom 'Michael Schack' kits voor de TD-11 en TD-15 module. Verder zal je op de deze stick ook nog een aantal links naar interessante clips en apps vinden. Je hoeft dus alleen de clinic te bezoeken, jezelf ter plaatse op een daarvoor voorziene laptop inschrijven en je krijgt in ruil de "Push Your Drumming" USB-stick meteen mee.

Een unieke clinic dus, eentje waarin Michael voor de eerste keer écht in zijn interne V-Drums oefenkeuken laat kijken. Mis deze leerrijke en inspirerende "Uitwisseling" dus niet! Tot dan!

Datum: Zaterdag 4 oktober

Aanvang: 13.00u

Locatie: Pascalweg 157 3076 JN Rotterdam

http://youtu.be/X_LRm53EU1s

Facebook
https://www.facebook.com/events/291480834369061/

67Deadman

Lijkt me echt leuk maar ja, zoiets wordt altijd op mijn werkweekend gepland.  :'(

Peter Verspuy

#2
sep 24, 2014, 09:18 Last Edit: sep 24, 2014, 09:19 by Peter Verspuy
U kunt de Facebook pagina van Michael Shack in de gate houden. Hierop post hij regelmatig interessante informatie over elektrische drums. Daarnaast geeft Michael vaker demonstratie's in België en Nederland voor Roland. Deze kondigt hij aan op zijn Facebook.

https://www.facebook.com/michaelschack.drums?fref=ts

Groetjes,
Sam
Peter Verspuy Muziekinstrumenten


Nijlpaard

Hier zeggen we jij ;-)
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

paQ

even de titel ontschreeuwd ;)

Peter Verspuy


even de titel ontschreeuwd ;)
:) Top dankjewel.


baszuidwijk

Ik ga er zaterdag heen :)
Zijn er nog meer forummers die zaterdag komen? Wellicht leuk om eens wat mensen 'live' te ontmoeten.

Rick

Misschien! Ik moet nog even kijken

baszuidwijk

#8
okt 04, 2014, 20:45 Last Edit: okt 04, 2014, 22:34 by baszuidwijk
Vandaag gaf Roland-ambassadeur Michael Schack een 'Pushing your Drums' clinic bij muziekzaak Peter Verspuy in Rotterdam-Zuid. De demo's waren vet en alles vol gas gespeeld, zoals we dat van de man gewend zijn. Veel handige tips en een gratis USB-stick met tal van goodies voor de TD-11 en TD-15 modules als kers op de taart.

Natuurlijk ging ik nog even op de foto met de Schackmeister :)


Technobeat


Ook nog even achter zijn set plaats kunnen nemen Bas ?
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Hammar

A.s. donderdagavond in Noordwijk bij MusicAllin.

baszuidwijk


Ook nog even achter zijn set plaats kunnen nemen Bas ?


Nee, maar dat geeft niet. Want met uitzondering van de SPD-SX was zijn kit niet vetter dan mijn eigen kit 8)

Peter Verspuy




Natuurlijk ging ik nog even op de foto met de Schackmeister :)



Gaaf!!, leuke foto

Maikelk

Ik ben donderdagavond geweest naar de clinic in Noordwijk. Wilde eerst naar Rotterdam rijden vorige week maar kwam niet uit met m'n werk en Noordwijk is een kwartiertje rijden. Echt een gave clinic en alles volgas/ADHD gespeeld. Toch clinic van zo'n 2 uur.

Hammar

Christophe van Roland, die hier op ons forum ook wel eens vragen beantwoord, was er ook bij trouwens, deed het geluid en de video.

Peter Verspuy

Voor wie de clinic gemist hebben:

http://youtu.be/i5UTZ7kaopI

67Deadman

Dat vind ik altijd het leuke ervan. Het samenspel met die Roland SPD-SX. Zelf loop ik daar ook altijd mee te prullen. De combinatie zoeken met het drummen. Niet dat ik mij wil vergelijken met Michael Schack.

Technobeat


Voor wie de clinic gemist hebben:



Tof , die Michael Schack kan er wat van 8) .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

dunDaan

Vraag me bij die man wel altijd af hoe lang de spullen mee gaan; hij speelt wel met heul veul energie. (En kijkt hij nou altijd zo serieus alssie speelt  8) ??)
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Peter Verspuy


Vraag me bij die man wel altijd af hoe lang de spullen mee gaan; hij speelt wel met heul veul energie. (En kijkt hij nou altijd zo serieus alssie speelt  8) ??)


Voordat de TD15 bestond nam hij wel eens de TD9 mee. Na 2 jaar lang Michael waren er geen rim's meer over op de set. Het rubber was doormidden en aan elkaar getaped.


Omhoog