Kenny Aronoff bij Feedback Rotterdam a.s. donderdag 23-8

Gestart door tadikinatom, aug 21, 2012, 13:13

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gekoppelde gebeurtenissen

  • Kenny Aronoff bij Feedback Rotterdam a.s. donderdag 23-8: aug 23, 2012
Omlaag

tadikinatom

aug 21, 2012, 13:13 Last Edit: aug 23, 2012, 13:21 by paQ
Niemand minder dan drumicoon Kenny Aronoff komt a.s. donderdagavond 23 augustus zijn indrukwekkende kunsten vertonen bij Feedback Muziek in Rotterdam. In samenwerking met Yamaha Music Europa laat Kenny in deze workshop zien hoe Yamaha's elektronische DTX Drums een hele interessante en waardevolle toevoeging zijn aan de mogelijkheden die je als drummer hebt.

Kenny Aronoff is één van de meest invloedrijke drummers ter wereld. De lijst van artiesten waarmee hij heeft samengewerkt is indrukwekkend, zoals John Mellencamp, The Smashing Pumpkins, Bob Seger, Melissa Etheridge, Jon Bon Jovi, Elton John, Bob Dylan, Rod Stewart, Alanis Morissette, The Rolling Stones , Lynyrd Skynyrd, Willie Nelson, Waylon Jennings, Avril Lavigne, John Fogerty, Joe Cocker, Mick Jagger, Alice Cooper, Meat Loaf, Bonnie Raitt, Ricky Martin, Santana, Trey Anastasio, Michelle Branch, en vele anderen.

Kenny is momenteel op tournee met Chickenfoot en John Fogerty. In de afgelopen maanden breidde Kenny zijn set-up uit met Yamaha DTX componenten om een grotere verscheidenheid te krijgen in zijn geluid. "Ik gebruik deze tools om pro-actief te blijven. Ik ben blij met de apparatuur en gebruik het ook live!" citeert Kenny over het gebruik van zijn Yamaha DTX elektronica in de studio.

Dus verheug je op een inspirerende en muzikale avond! Krijg inzicht in de wereld van Kenny Aronoff, vraag hem alles wat je altijd al wilde weten, ontvang waardevolle tips en luister naar een fijne selectie van de hits uit zijn carriere.
De workshop is gratis toegankelijk voor iedereen en duurt van 20:00 uur tot 22:00 uur. Er is gratis parkeergelegenheid voor de winkel.

Schrijf je in via de Feedback http://www.feedback.nl/nieuws/evenementen/event/34-yamaha-presents-kenny-aronoff. Hier vind je ook een routebeschrijving en overige informatie.

dunDaan

Neem oordopjes mee, want de beste man slaat gruwelijk hard  :6
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Fibesman

Hij gaat op e-drums spelen geloof ik dus dat maakt niet zo uit.

paQ

nou vooruit... aangemeld!

paQ

nou RJ... we kunnen vooraan zitten
hahahah :D


musiqman

Ik ga het helaas niet redden, wil morgen beter zijn en neem geen risico :(((

Jenslathouwers

michael schack... ook altijd een lust voor het oog ;) geweldig hoe die in zijn spel opgaat  8)
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

paQ


Technobeat


Blijkbaar vond RJ de camera belangrijker dan Kenny . :+

Maareuh ...... Leuke avond geweest daar bij Feedback ?
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

paQ

Uhm.... Uh.   

Harre

Heel enthousiast inderdaad...  :+
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Hammar

Het was niet druk zo te zien?

paQ

Warm.  Heel warm.  Mannetje of 35-40

Ik vond het gesprek met de geluidsman over en beetje pielen met de x32 van Behringer interessanter.  Wat een vet apparaat!

Robert-Jan

#13
aug 24, 2012, 10:05 Last Edit: aug 24, 2012, 10:06 by Robert-Jan
Ik het gesprek met de A&R manager van Yamaha US.. 
Volgens mij heb ik een scoop .. :)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

dunDaan

Vertel vertel vertel !!!
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

musiqman

#15
aug 24, 2012, 11:55 Last Edit: aug 24, 2012, 19:13 by musiqman
Jammer dat ik Bob de hand niet heb kunnen schudden, ik ben benieuwd waneer ze t wereld kundig gaan maken. Ik verwacht winternamm.

Robert-Jan

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

paQ


Anserini


Robert-Jan

Sowieso komt er maandag nieuws over Yamaha DTX, wat weet ik ook niet.
Waar ik op doel is namm 2013 misschien nog te vroeg..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

musiqman

#20
aug 24, 2012, 19:14 Last Edit: aug 24, 2012, 19:15 by musiqman
Bedoelde bob. Tom is van de dtx devisie. Idd winter is idd wel iets te optimistisch.

Benieuwd wat voor nieuws ze brengen maandag.

Robert-Jan

Nee,Bob is van de DTX
Ik denk overigens niet dat we over hetzelfde praten..waar denk jij aan?
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Omhoog