Roland TD-9 module gezocht!

Gestart door newfy, dec 11, 2012, 17:53

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

newfy

Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een betaalbare Roland TD-9 module, die nog in nette staat verkeert.
Heb jij zo'n module die je wel zou willen verkopen of ken je iemand die een dergelijke module aanbiedt, laat het me dan even weten! Prijs n.o.t.k. uiteraard.

Groetjes,
Inge


newfy


Deze staat op marktplaats:

http://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-instrumenten/drumcomputers/m625381678-roland-td-9-module-incl-upgrade-en-kabelboom-bj-2011.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pageNum=1&pos=1

Bedankt voor je reactie. Die heb ik inderdaad gezien; maar naar mijn idee heeft die advertentie eerder online gestaan... met dezelfde foto's, alleen onder een andere naam. Dus ik weet niet of daar iets achter ligt...

Technobeat

#3
dec 13, 2012, 22:43 Last Edit: dec 13, 2012, 22:44 by Technobeat
Zoals altijd is het het beste om zelf bij de persoon langs te gaan en aldaar tot zaken te komen .
Met het laten opsturen van de module loop je meer risico`s , schade door lompe postpakket sorteerders , stuurt de man idd de module op ........
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

newfy

Ik zou een dergelijk product ook nooit laten opsturen, altijd zelf gaan kijken.
Marktplaats hou ik sowieso zelf in de gaten, maar mocht iemand via een forum eenzelfde module aanbieden, ligt daar toch mijn voorkeur (gewoon net iets betere ervaringen mee). Vandaar ook mijn berichtje hier; heb ook geen haast met de aanschaf, gezien m'n huidige TD-4 module voorlopig nog wel even voldoet, maar wil me wel alvast aanbevolen houden als iemand zijn/haar TD-9 module van de hand wil doen.

In ieder geval bedankt voor de reacties!

Omhoog