Gibraltar right angle clamp

Gestart door Jenslathouwers, sep 22, 2012, 19:03

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Jenslathouwers

Ik ben op zoek naar enkele clamps van gibraltar voor mijn rack,

Deze dus:

http://www.musicstore.de/nl_NL/NLG/Drums/Accessoires/Gibraltar-Hoekklem-SC-GRSRA-Road-series/art-DRU0006924-000

Ze zijn nieuw niet al te duur maar mocht iemand er nog hebben liggen waar niets mee gebeurd laat je het maar weten ;)
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

FoREVer

#1
sep 22, 2012, 20:36 Last Edit: sep 22, 2012, 20:37 by AEDrumsA7x

Ik ben op zoek naar enkele clamps van gibraltar voor mijn rack,

Deze dus:

http://www.musicstore.de/nl_NL/NLG/Drums/Accessoires/Gibraltar-Hoekklem-SC-GRSRA-Road-series/art-DRU0006924-000

Ze zijn nieuw niet al te duur maar mocht iemand er nog hebben liggen waar niets mee gebeurd laat je het maar weten ;)


Oke, Allereerst weet ik je zoek ze het liefst van Gibraltar maar ik heb hier nog clamps van Dixon liggen , aangezien ik geen rack meer gebruik kun je ze wel overnemen ( zijn er 2 ) wat mij betreft geef je er een €10 voor icl. Verzendkosten heb je er 2 voor 3,05. Mail maar even als je geïntereseerd bent
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Jenslathouwers

Gaan de rackbuizen naast elkaar of "tegen" elkaar? Ik ben wel geinteresseerd, ben wel van belgie dus daar moet je mss wel rekening mee houden voor de verzendkosten ;) ( weet niet juist wat het kost om van nederland naar belgie te verzenden  ;)
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

Harre

Ik weet niet of je een rijbewijs hebt, maar vanuit Vorselaar sta je via Malle en Brecht in een mum van tijd in Breda. Kun je nog even met elkaar babbelen, en bakkie doen en dan met klemmen en al weer naar huis. Goed, het zal dan wat meer kosten dan opsturen maar veel tijd ben je er niet mee kwijt en je leert elkaar ook nog eens kennen. Kan ook leuk zijn...  :Y
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Jenslathouwers

Dat is waar, maar met mijn harley trapson is breda toch een heel eind  :+
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

FoREVer

Ik heb even voor je nagekeken het kost 13 pleuro om te verzenden dus voor 15 euro mag je ze hebben :) zal vanavond even foto's maken zodat je weet hoe ze eruit zien
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Jenslathouwers

super !!
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

Omhoog