Mijn 14" Sabian AAX Stage hats tegen iets donkerders en warmers

Gestart door Jip, mrt 19, 2012, 16:10

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Jip

Hoi  :)
Ik heb in de aanbieding een paar Stage hats van Sabian AAX. Lekkere felle en heldere, crispy sound. Ik heb deze bekkens een aantal jaren gebruikt voor met name (punk)rock. Momenteel probeer ik mijn heil wat breder te zoeken, met name in Jazz/Latin/experimenteel, en ik zoek daarvoor een wat donkerder geluid, zoiets als de Sabian HHX Stage Hats, Zildjian K's en andere goeie die ik vergeet (Masterworks, Diril, ben er niet echt in thuis)? Misschien dat iemand daar een idee over heeft?
Dus mocht je een lekkere set hebben en jij bent op zoek naar die lekkere rocksound van mijn AAX hats, kunnen we misschien praten over een eventuele ruil/deal  :)

Groetjes,
Jip

5150

Je moet misschien  de evolution hats eens proberen...net even wat warmer dan de aax maar heel muzikaal, veelzijdig...
***...in-between-drums...***

Dezain

Masterwork Custom?
Experience is the name people give to their mistakes.

paQ

*kuch*swapshop*kuch*

Dezain

Ik probeer te swappen met de MW Customs ;p
Experience is the name people give to their mistakes.

Treklof

Ik heb eventueel een setje Masterwork Resonant 14" hihats in de aanbieding.
Deze zijn denk ik wat dunner dan de AAX hats, ze klinken heel crispy en lekker warm.

Jip

Hey Treklof,
Waarom zou je die Masterworks wegdoen? Niet jouw sound? Ben je eventueel geïnteresseerd in mijn AAX?

Treklof

Ik vind de Masterwork hats te gek klinken, maar ik zou graag een iets dikkere hihat willen.
Ik ben wel geïnteresseerd in de AAX hats!

Omhoog