Roland TD-25 KV V

Gestart door Wichert, okt 27, 2017, 09:22

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Wichert

Wie heeft ervaring met dit type kit? Ik maak nu gebruik van een samengestelde Yamaha kit. Wil t.z.t. overstappen naar Roland en deze kit leek me wel wat.

Is alleen voor thuisgebruik bedoelt. Ik heb de Roland TD-25 KV V even bespeelt bij Terpstra muziek in Lijnden en ik was wel onder de indruk. In vergelijking met mijn Yamaha kit een totaal ander gevoel met spelen.

De module was prettig in gebruik qua instellen in vergelijking met mijn TDX502 module.

Ik hoor graag de minnen en plussen, zodat ik eventueel tot aanschaf overga.

Alvast bedankt.

hjs

Ik ben vorig jaar overgestapt van Yamaha rubber-pads naar Roland gaasvellen (TD15).
Het speelt wel een stuk lekkerder maar de standaard geluiden uit de kit vielen toch wat tegen.
Na aankoop van zo'n setje aangepaste geluiden bij, eh kan ik ff niet opkomen, pas tevreden :)

Wichert

Wat kost zo'n setje aangepaste geluiden en wat moet ik me daar dan bij voorstellen?

hjs

Wat kost zo'n setje aangepaste geluiden en wat moet ik me daar dan bij voorstellen?
Is een of andere gast die aan het fine-tunen is met de standaard geluiden waardoor ze beter klinken dan de standaard geluiden.
Weet ff niet meer hoe ik eraan kwam en waar ze vandaan komen, maar er is vast iemand die dat veel beter kan uitleggen :)

mlommers


Robert-Jan

Hou er rekening mee dat het geen nieuwe geluiden zijn voor de td 25,het zijn settings.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Wichert

Maak ik dan een goede keuze als ik voor de Roland TD-25KV ga of is de Elesis Strike Pro ook een goede optie?

Kwalitatief lijkt me Roland beter. Gaarne enige advies in deze.

Technobeat


Wil je voor veilig gaan kies dan voor Roland , levert bij eventuele verkoop tzt een goede prijs op .

Ga je voor : Veel - nieuwste van Alesis - goede sounds , kies dan voor de Strike Pro .

De keus is aan jou !
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Wichert

Bedankt Technobeat! Ik ga d'r nog eens even goed over nadenken.

Omhoog