TD 9 geluid is weg

Gestart door Mister B, okt 08, 2016, 11:53

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Mister B

Ik heb een TD 9. als ik de toms op de kit instel met 135 maple 10", 137 maple 12", 139 maple 14" en 141 maple 16" en ik sla hier zacht op hoor ik geen tom maar als het ware het gaas. Als ik iets harder sla meestal goed tomsound maar ook soms het gaas.
Dit geld alleen bij deze 4. Zet ik 'm op andere sound heb ik daar geen last van maar laat ik nou net deze 4 een mooi geluid vinden.
Wat kan het probleem zijn en heeft er iemand anders ook last van ?

Alvast bedankt voor jullie reacties

Hammar

Module reset gedaan?

67Deadman

Misschien de sensetivity al hoger gezet?

Technobeat

En néé .... je hoort mij niet zeggen dat dit de eerste Roland kit is met echt goede sounds , echt niet :+  .










DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Harre

En néé .... je hoort mij niet zeggen dat dit de eerste Roland kit is met echt goede sounds , echt niet
Het kan nog erger. Ik heb ooit in een vlaag van verstandsverbijstering de 7 gekocht. Electronisch bleek niet wat het moest zijn, verkocht en m'n MMX gekocht. Voor mij geen electronische sets meer :)
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Technobeat

#5
aug 02, 2017, 16:16 Last Edit: aug 02, 2017, 16:22 by Technobeat
Akoestisch ( kunnen ) drummen is voor vele nog altijd het summum :)  .
Maar als dat niet mogelijk is ,  bv. wonen in een appartement of rijtjeshuis , is het voor mij althans een goede optie om ' het origineel ' zo dicht mogelijk te benaderen .
Wat inhoud dat ik zeer blij ben met mijn omgebouwde 6-delige A-kit en mijn onaflatende zoektocht naar een zo realistisch mogelijke sound-module .
En ik denk zelf dat dat met de Mimic Pro toch wel moet gaan lukken ......   
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Robert-Jan

Ja maar come on de td7 komt uit 1992..ik vond t een geweldig ding toendertijd, maar ook omdat ik het toen (en nog steeds ) niet zag als een volledige vervanger van akoestisch.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Harre

Ja maar come on de td7 komt uit 1992..ik vond t een geweldig ding toendertijd, maar ook omdat ik het toen (en nog steeds ) niet zag als een volledige vervanger van akoestisch.
Voor toendertijd was hij te gek inderdaad. Het enige wat ik nooit echt lekker heb kunnen krijgen is de aanslaggevoeligheid, dus hij deed soms dingen wel die hij niet moest doen en soms dingen niet die hij wel moest doen. Ik dacht indertijd nog wel dat het een vervanger was en heb er zelfs optredens mee gespeeld, maar... het heeft allebei voor,- en nadelen en wat mij betreft zijn het in de goede zin van het woord ook twee werelden als ik het hier op het forum zo voorbij zie komen.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

drfill

en dan die pd-7 pads..  oef..   maar het kon nog harder :  roland pd-20 pads..   wat dat betreft is het ook
enorm vooruit gegaan ..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Omhoog