Metronoom op de Roland TD9KX

Gestart door Dreamdrummer, feb 17, 2015, 16:42

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Dreamdrummer

Aloha!

Vraagje over de metronoom in de soundmodule TD9KX.

Is het mogelijk deze alleen via de Headphones uitgang te laten horen en niet via je L + R output ?

We oefenen me de band altijd met click, maar als we (oefen)opnames maken willen we deze zonder click hebben. Opnames gaan via de mengtafel (output L + R) en de Headphones uitgang gaat naar de Jamhub, waar heel de band op ingeplugd zit. (in ear)

Uiteraard is een aparte metronoom, of app op je telefoon via de Jamhub een goeie optie om dit te verhelpen, maar misschien kan het ook via de bovengenoemde manier ?
Ludwig Epic drums- Pearl Redline Eliminator Twinpedal - Masterwork Troy cymbals - DIY E-kit: Roland TD-9, EZdrummer2 + EZX, DIY Cymbals

leeqnl

Voor zover ik weet kun je dit niet aanpassen. Ik heb met de Roland TD6-KV het zelfde probleem. Uiteindelijk maar een losse metronoom gekocht voor de band.

Lexter

Het lijkt me vreemd dat dit niet mogelijk is, bij de TD-8 kan dit wel.
Niets kunnen vinden in de handleiding?

djska

Nee, kan echt niet, metronoom kan bij de TD-9 niet selectief over line- of headphones uit.

Dreamdrummer

Oke!
Helaas.

Dan maar ff een appje downloaden op mn telefoon.

Thanks voor de antwoorden iig!
Ludwig Epic drums- Pearl Redline Eliminator Twinpedal - Masterwork Troy cymbals - DIY E-kit: Roland TD-9, EZdrummer2 + EZX, DIY Cymbals

Omhoog