Anatolian Cymbals

Gestart door FoREVer, jul 30, 2014, 13:53

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

FoREVer

iemand een idee hoe deze bekkens zijn.
ik heb ze gezocht op youtube en het type die ik wel zie zitten klinkt ook naar mijn mening goed op de video's (Misschien EQ overheen gedaan etc.) ze zijn ongeveer in dezelfde prijs categorie als masterwork en zijn tevens in Turkey gemaakt

ik zat zelf te denken aan de veelzijdige Ambiant series
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

paQ

ik was altijd erg te spreken over Anatolian op de Musikmesse.

Niet heel goed verkrijgbaar though (hier).  Voornamelijk de wat dunnere bekkens. Jazz en lichtere pop zeg maar.

FoREVer


ik was altijd erg te spreken over Anatolian op de Musikmesse.

Niet heel goed verkrijgbaar though (hier).  Voornamelijk de wat dunnere bekkens. Jazz en lichtere pop zeg maar.


Bij thomann zijn ze te bestellen, maar als jij er erg over te spreken bent ga ik dan zeker de reis naar Thomann maken! even testen en mochten ze naar mijn smaak zijn (wil namelijk de wat lichtere bekkens) dan zal ik gelijk is een review schrijven :) Thx PaQ
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Omhoog