Het Grote 'Wat Is Dit Waard?' Topic

Gestart door Anserini, sep 16, 2011, 14:25

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Machiel

Nouja er zijn mensen die uitsluitend die oudere series willen.
Als ik nou geld had had ik het zo allemaal over gekocht.

ik gok even: 600 euro?
Neem mij vooral niet te serieus.

tRow

450 euro, misschien iets meer.

Machiel

450 euro? Nja het is dan inderdaad ook geen top of the line.
Neem mij vooral niet te serieus.

GirlOnDrums

En deze serie van Zildjian ZXT

- Splash 10"
- Splash 12"
- Thin Crash 14"
- Medium Thin Crash 16"
- Rock Crash 16"
- Rock Crash 18"
- Rock Hi-Hat 14"
- Rock Ride 20"
- China 18"


tRow

sonor teardrop, eindjaren 50, 20 of 22 base, 12 of 13 rack 14 of 16 floortom, dus 20,12,14 of 22,13,16. met 14 inch snare. Basedrum heeft 6 lugs.. 

Super zyn hihat,

zildjian avedis 18 in crash (vintage)

FoREVer


sonor teardrop, eindjaren 50, 20 of 22 base, 12 of 13 rack 14 of 16 floortom, dus 20,12,14 of 22,13,16. met 14 inch snare. Basedrum heeft 6 lugs.. 

Super zyn hihat,

zildjian avedis 18 in crash (vintage)


is dat die van marktlaats?
http://link.marktplaats.nl/495230309
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

tRow

nee, een andere.

drummermaarheeze


Wat zouden een 17" en een 18" Sabian Pro Studio crash (in goede staat) opbrengen?


Heeft iemand hier al enig idee over?

KadumPssh

Pearl Joey Jordison signature snare? 13 x 6,5"
Gister nieuw slagvel opgezet, Remo coated Powerstroke 3
In nieuwstaat, krasvrij (voor zover ik weet) niet langer dan 2 jaar oud geloof ik.

Iemand interesse / wat levert dit stuk staal op ? (:
Tama - Sabian - Zildjian - Remo - Evans - Vic Firth

Dries

#84
okt 28, 2011, 20:08 Last Edit: okt 28, 2011, 20:09 by Freggle

Pearl Joey Jordison signature snare? 13 x 6,5"
Gister nieuw slagvel opgezet, Remo coated Powerstroke 3
In nieuwstaat, krasvrij (voor zover ik weet) niet langer dan 2 jaar oud geloof ik.

Iemand interesse / wat levert dit stuk staal op ? (:

€150 mits in goede staat.
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Hoefnix

#85
nov 20, 2011, 11:48 Last Edit: nov 20, 2011, 11:53 by Hoefnix
Ik krijg via een kennis een Paiste 2002 medium ride (ziet er uit als jaren 90 aan de patina) een formula 602 sound-edge hihat met een bottom waar een geribbelde rand aan zit aangeboden. Wat is een realistisch bedrag voor deze bekkens?

drums97

Als je ze krijgt is dat een gul geschenk.
De hihat ± 250 euro (in goede staat).
Ride 200 euro

Zijn ze beide vintage?
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

Robert-Jan

Die soundedge 602's zijn wel gezochte bekkens ..in de states zie je ze gaan voor 400 dollar..althans voor de crisis ;)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

groovemaker

#88
nov 20, 2011, 12:09 Last Edit: nov 20, 2011, 12:10 by Mcdrummer4live
Ik doe even officieel...... :+

Mijn vintage zildjian avedis crash uit de jaren 60, begin jaren 70?
In het Zildjian topic staan een 4 tal foto's, er zit helaas een kleine keyhole, verder geen scheuren of andere vormen van dit soort afwijkingen...... :)

Wat is ie waard, wie zegt het mij? *D
If it's too Loud you're too old!

Hoefnix


Als je ze krijgt is dat een gul geschenk.
Zijn ze beide vintage?


Geen geschenk, hij wil ze verkopen. En ik ga hem niet voor de gek houden :) vandaar de vraag.
Hij weet niet precies van wanneer ze zijn. Beiden lijken me jaren 80/90.

Technobeat

#90
nov 20, 2011, 21:49 Last Edit: nov 20, 2011, 21:52 by Technobeat

Ik krijg via een kennis een Paiste 2002 medium ride


Men is denk ik van bovenstaande quote uit gegaan .

Maar ik begrijp dat je de kennis een eerlijk bedrag wil bieden voor de ride en hihat cymbals , en dat vind ik een goede zaak . *O*
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

FoREVer

iemand enig idee wat een Kings drumset 22-12-14 helemaal opgeknapt waard is  :?
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Fibesman

#92
nov 21, 2011, 11:10 Last Edit: nov 21, 2011, 11:12 by Tanco

iemand enig idee wat een Kings drumset 22-12-14 helemaal opgeknapt waard is  :?


Bijna niets, het zijn vrij waardeloze drums uit voormalig oost duitsland met slordig gemaakte ketels van waaibomenhout en veel plastic onderdelen. Ze hadden soms wel aparte bekledingen. Geloof me, ik heb ook ooit een set gehad en het is gewoon speelgoed. Sorry  ;(

Dries


Bijna niets, het zijn vrij waardeloze drums uit voormalig oost duitsland met slordig gemaakte ketels van waaibomenhout en veel plastic onderdelen. Ze hadden soms wel aparte bekledingen. Geloof me, ik heb ook ooit een set gehad en het is gewoon speelgoed. Sorry  ;(


Die dingen gaan idd niet voor meer dan zo'n 150 euro.
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

drums97

150 euro is optimistisch, maar de juiste koper op het juiste moment. Het kan... :Y

Succes.
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

FoREVer


150 euro is optimistisch, maar de juiste koper op het juiste moment. Het kan... :Y

Succes.


heey allemaal, bedankt voor je reacties, das wel meer als ik had verwacht dus zal m op MP zetten vanavond of morgen nog geen idee voor hoeveel zat te denken aan 100€
miss €75  :Y dus dat is nog welwinst :P
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

groovemaker

Iemand al een idee over de Zildjian Avedis uit jaren 60, begin 70? :D
If it's too Loud you're too old!

rtniels

met wat geluk kun je er 100 euro voor binnenhalen

Nlz

Een collega zei me de volgende bekkens nog te hebben liggen, onderstaande is de enige info die ik heb, is het de moeite daar meer info over te vragen omdat het misschien nog wat op kan leveren of kan ik beter vriendelijk bedanken voor de moeite van het mailen?
Citaat
Bekkens:
Merk: Meteor.
Hi-hat 14" 
Crasch 16"
Cymbal 20"
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

NathanR

Meteor, dat is een serie van Meinl,
Niet de moeite waard om met winst te proberen te gaan verkopen :) Zijn soort van Paiste 101.

Omhoog