Het Grote 'Wat Is Dit Waard?' Topic

Gestart door Anserini, sep 16, 2011, 14:25

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Anserini



Stel hier je vragen over de waarde van de drumspullen die je wilt verkopen of kopen!

Anserini

Ik heb nog 2 Sennheiser e602 bassdrum mics. Wat zijn die nog waard?
Normale gebruikerskrassen maar werken nog perfect. Met hoesje!

tRow


Ik heb nog 2 Sennheiser e602 bassdrum mics. Wat zijn die nog waard?
Normale gebruikerskrassen maar werken nog perfect. Met hoesje!


70 euro per stuk, zoiets.

Jochem

AKG k66 nog iets waard?

Juniper

wat is een 4 jaar oude goedkope hayman waard nieuw prijs 360? (niet veel meer denk ik)

tRow

Wat is een adams 800 serie shellset waard? 22,10,12,14,16 en 14 snare?

Nlz


Wat is een adams 800 serie shellset waard? 22,10,12,14,16 en 14 snare?

Zo'n 10% van de waarde van een 8000 set in dezelfde maten en staat  8)
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

tRow

haha oke  ;D.

Verder wel leuke drums toch?

Juniper


wat is een 4 jaar oude goedkope hayman waard nieuw prijs 360? (niet veel meer denk ik)


Ooh ja er liggen trouwens wel pinstripe op de toms, op snare ambassedor en op bassdrum powerstroke 3. De hayman koste nieuw 350 euro.

drummermaarheeze

Deze bassdrum heb ik op een rommelmarkt gevonden. Compleet gescheurde wrap, die heb ik eraf gehaald en, geloof het of niet, met plakfolie bekleed. Met goeie vellen doet íe het best goed, ik gebruik 'm voor de fun in een groepje waarin ik speel. Ik snap dat hij niet veel waard zal zijn, maar weet iemand iets over deze trommel te vertellen?
http://imageshack.us/photo/my-images/684/htc096.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/405/htc097.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/801/htc098.jpg/


Dries


Ooh ja er liggen trouwens wel pinstripe op de toms, op snare ambassedor en op bassdrum powerstroke 3. De hayman koste nieuw 350 euro.


€150 max, inclusief software..
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Juniper

Het is akoestisch drumstel.  ;)

Karel1975

Wat zou een setje Paiste 101 waard zijn waarvan de hi-hat en 20 inch ride maar 2 maanden gebruikt zijn?
De 16 inch is 2 jaar gebruikt.
Groeten Karel

Nlz


Wat zou een setje Paiste 101 waard zijn waarvan de hi-hat en 20 inch ride maar 2 maanden gebruikt zijn?
De 16 inch is 2 jaar gebruikt.

Ik vrees een gevalletje "wat de gek er voor geeft". Theoretisch gezien 60% van de nieuwwaarde, dus 173x60%=103.80 maar of je dat er op dit moment ook voor krijgt valt te betwijfelen.
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Leon


Ik vrees een gevalletje "wat de gek er voor geeft". Theoretisch gezien 60% van de nieuwwaarde, dus 173x60%=103.80 maar of je dat er op dit moment ook voor krijgt valt te betwijfelen.

Ho even, die set heeft een vriend van mij ooit gekocht voor 100 euro nieuw..

Karel1975

De goedkoopste die ik zag was 159 euro.

De 16 inch word nog wel gebruikt maar de rest niet.
De set is van mijn zoon mrPatrick maar die heeft 2 maanden na aanschaf een zildjan a custum set gewonnen met DDT 2009.
Sinds die tijd ligt de rest van de set op zolder.


Maar misschien de moeite waard om te bewaren voor zijn broertje van 3 die wil ook drummer worden zegt ie  :D
Groeten Karel

Nlz


Maar misschien de moeite waard om te bewaren voor zijn broertje van 3 die wil ook drummer worden zegt ie  :D

Zeker niet onverstandig! Ik heb pas mijn neefje van vier ff achter mijn kit gehad, en DAMN wat sloeg die hard! Nou ben ik zelf ook wel van het type "kent na bijna 28 jaar zijn eigen kracht nog niet" maar ik had echt meelij met mijn bekkens zo hard sloeg-ie! Dan kun je 'beter' een setje 101 stukslaan  ;)
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

FoREVer


Zeker niet onverstandig! Ik heb pas mijn neefje van vier ff achter mijn kit gehad, en DAMN wat sloeg die hard! Nou ben ik zelf ook wel van het type "kent na bijna 28 jaar zijn eigen kracht nog niet" maar ik had echt meelij met mijn bekkens zo hard sloeg-ie! Dan kun je 'beter' een setje 101 stukslaan  ;)


+1


wat is een Pearl Free Floating Snaredrum steel 14 x 6,5 waard
en een zildjian planet Z hihat + 16" crash
en een drumrack van dixon uitgebreid met 4 klemmen?

zouden jullie als het kan het zo posten

Snare:
Bekkens:
Rack:
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Dries

wat is een Pearl Free Floating Snaredrum steel 14 x 6,5 waard
en een zildjian planet Z hihat + 16" crash
en een drumrack van dixon uitgebreid met 4 klemmen?

zouden jullie als het kan het zo posten

Snare: 175 in goede staat
Bekkens: 55
Rack: ? Alleen frontrack, extensions ?
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

FoREVer


wat is een Pearl Free Floating Snaredrum steel 14 x 6,5 waard
en een zildjian planet Z hihat + 16" crash
en een drumrack van dixon uitgebreid met 4 klemmen?

zouden jullie als het kan het zo posten

Snare: 175 in goede staat
Bekkens: 55
Rack: ? Alleen frontrack, extensions ?


dankje, rack heeft frontrack en een siderack of hoe je t noemt (van racks heb ik maar weinig verstand )
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Technobeat


Zeker niet onverstandig! Ik heb pas mijn neefje van vier ff achter mijn kit gehad, en DAMN wat sloeg die hard! Nou ben ik zelf ook wel van het type "kent na bijna 28 jaar zijn eigen kracht nog niet" maar ik had echt meelij met mijn bekkens zo hard sloeg-ie! Dan kun je 'beter' een setje 101 stukslaan  ;)


Nog een geluk dat er nog een nieuw bekken bij DHL ligt ......
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Rick


Nog een geluk dat er nog een nieuw bekken bij DHL ligt ......



DHL... waar was dat ook alweer een afkorting voor? Duurt Heel Lang?





Ba-dum tssshhhh

NathanR



DHL... waar was dat ook alweer een afkorting voor? Duurt Heel Lang?





Ba-dum tssshhhh


Bij ons op de Veluwe 'Dikke Hang Lullen'  :Y


Nlz


Nog een geluk dat er nog een nieuw bekken bij DHL ligt ......

Heb je niet opgelet? Die is allang *kuch* in huis hoor! En daar mag hij gerust op slaan, aan 3800 gram bekken valt weinig te verkloten, het waren vooral de crashes waarvan ik af en toe dacht "oei!"
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

ArcticLight



DHL... waar was dat ook alweer een afkorting voor? Duurt Heel Lang?





Ba-dum tssshhhh

Oooooffff.... Doe Het Langzaam!

Omhoog