Wijzigingen frequenties draadloze apparatuur per 01-01-2013

Gestart door Nlz, dec 07, 2012, 13:22

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Nlz

Voor diegenen hier op het forum die gebruik maken van draadloze apparatuur, er gaan wat dingen veranderen mbt de beschikbare frequenties vanaf 01 januari.

http://www.agentschaptelecom.nl/onderwerpen/media-en-omroepen/pmse/verandering-frequenties-draadloze-microfoons/landing
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Robert-Jan

Handig om te weten, Thanks..

wedden dat MP straks volstroomt met goedkope draadloze mic setjes. :6
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Stokmans

Het kunnen ook de duurdere sets zijn, de (uit mijn hoofd) 300- en 500 series van Sennheiser werken in dezelfde frequenties en mogen toch wel de pro sets genoemd worden. Ook deze lopen dus risico...

Hammar

Dat vind ik dus schandalig...

Robert-Jan


Het kunnen ook de duurdere sets zijn, de (uit mijn hoofd) 300- en 500 series van Sennheiser werken in dezelfde frequenties en mogen toch wel de pro sets genoemd worden. Ook deze lopen dus risico...


Ja maar ik doel ook op mensen die nu nog even hun setje dumpen wat straks niet meer gebruikt kan worden..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Nijlpaard

Ik neem aan dat Sennheisser en verwanten met een update aan te passen zijn.
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

paQ

alleen de hogere series Sennheiser en Shure (mics)

harmen 18

Dat speelt al een aantal jaren.

rechtzaken met onderandere sennheiser en een telecom aanbieder die de frequenties wil.... Maar uiteindelijk gaat het voor sennheiser (en alle andere merken) alleen maar beter uitpakken wanneer de frequenties niet meer gebruikt kunnen worden. Als je een oude hebt en toch draadloos wil blijven moet je toch wat anders........

Omhoog