Stokken met je eigen naam

Gestart door FoREVer, sep 18, 2011, 18:00

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

FoREVer

sep 18, 2011, 18:00 Last Edit: okt 02, 2011, 11:22 by AEDrumsA7x
Hey Mededrummers,

Enkele zullen mij nog herkennen van drumforum.nl.
Maar even om de vele overbodige topic's te voorkomen over stokken met je eigen naam.

De bekende merken die dat doen zijn:
Promark
VicFirth
Balbex ( als ik me niet vergis )

Promark heeft Stokken waar je, je naam en nog veel meer op kan maken allen zou dit in 72 paar moeten zijn. Dat komt ongeveer neer op +- 700 euro
Deze kun je bestellen bij een locale drumwinkel/muziekwinkel. zelf bestellen kan helaas niet.

Vicfirth houdt het redelijk simpel en kun je je naam op de stokken laten zetten  dat kan al op 12 paar ( 1 dozijn ) de stokken zijn 9,99 per stuk dus komt dat neer op 120 euro
http://www.musicfrom.nl/pm_online/29.htm

Balbex Kun je 50 paar laten bestellen +/- 10 euro per paar dus met +/- 500 euro ben je klaar 8)7
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Nlz

Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Nickvm

Bij Balbex kun je vanaf 50 paar stokken met je naam erop laten drukken.
Het was eerst 100 paar.
Tama, Meinl, Pro Mark, Remo.

Jochem

http://www.musicfrom.nl/pm_online/29.htm Als ik op online bestel formulier klik krijg ik een lege pagina =[

Nlz

Gast, je hoeft niet per sé op ieder topic te reageren... Alsof 'wij' hier er iets aan kunnen doen dat die link niet werkt!

Als ik de Memphis Drumshop mag geloven worden sinds eind 2010 geen custom stokken meer gemaakt door VF, dat zou het ontbreken van die link kunnen verklaren.
http://memphisdrumshop.com/index.php?main_page=index&cPath=6_11_246
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Sander?

Waarom zou je in vredesnaam stokken met je naam erop willen hebben?? Een merkstift kost een paar euro bij de Hema, hoe custom wil je het hebben??  :P

FoREVer


Waarom zou je in vredesnaam stokken met je naam erop willen hebben??


om mee te slaan natuurlijk  :o
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

FoREVer


Hoezo van Balbex niet te vinden?  ;)

http://www.balbex.cz/en/product-detail/production-of-drumsticks-made-to-order/198


dankje misschien voortaan verder kijken als mijn neus lang is
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Nlz


dankje misschien voortaan verder kijken als mijn neus lang is

Ach, kan de beste overkomen ;) Ik heb de VF catalogus voor 2011 nog even digitaal doorgebladerd en zie daar ook niks in staan over het leveren van personalized stokken, misschien zijn ze er mee gestopt omdat het te veel gedoe was? Zeker als het al vanaf 10 paar kan kan ik me voorstellen dat de kosten hoger zijn dan de baten.
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Jochem


Gast, je hoeft niet per sé op ieder topic te reageren... Alsof 'wij' hier er iets aan kunnen doen dat die link niet werkt!

Als ik de Memphis Drumshop mag geloven worden sinds eind 2010 geen custom stokken meer gemaakt door VF, dat zou het ontbreken van die link kunnen verklaren.
http://memphisdrumshop.com/index.php?main_page=index&cPath=6_11_246

...
'Wij' kunnen hier niets aan doen nee, maar er is in dit topic een link geplaatst en als die het niet doet is het wel even handig dat ik dat zeg, lijkt mij dan.
Maargoed ik zeg al niks meer :(

FoREVer


...
'Wij' kunnen hier niets aan doen nee, maar er is in dit topic een link geplaatst en als die het niet doet is het wel even handig dat ik dat zeg, lijkt mij dan.
Maargoed ik zeg al niks meer :(


Bedankt voor het melden. het enige waar de link voor dient is informatie/ hoe ik eraan kom. je kunt ze net als promark bestellen bij de lokale drumwinkels
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

drummermaarheeze


Waarom zou je in vredesnaam stokken met je naam erop willen hebben?? Een merkstift kost een paar euro bij de Hema, hoe custom wil je het hebben??  :P


Je kan dan i.i.g. heel stoer zeggen dat je je eigen signature stokken hebt! ;)

Cookie

1. Merchandise (als je fans hebt);
2. Dat je niet in de war raakt met de stokken van andere drummers op een festival;
3. Gewoon, voor de 'heb'

Zomaar een paar opties...  :)
Drummer van Sick Pistons - Balbex drumsticks, Amedia cymbals, Roland SPD-SX, Remo drumheads & Pearl Export / Natal acryl / Millenium MPS-1000 e-Kit

Laurens

VF is er inderdaad mee gestopt.

richard

Ik vind het wel tof om stokken met een eigen naam te hebben. En je koopt direct groot in waardoor je voorloog meteen genoeg hebt  *O*

FoREVer


Ik vind het wel tof om stokken met een eigen naam te hebben. En je koopt direct groot in waardoor je voorloog meteen genoeg hebt  *O*


voorlopig? Ik doe 1 à 2 maanden met een steje stokken, 72x1 à 2 maanden ( en dan speel ik metal/rock/punl enzz.. ) is ongeveer 12 jaar :P, laat staan mensen die rustiger drummen en een half jaar met een paar doen:P
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Polle

JECA drumsticks!!
Belgische makelij,door een drummer voor een drummer!!
Prima kwaliteit,prima prijs,prima service door Jef Cambre!
JOE PILAR,let's rock your party!!

Anserini


JECA drumsticks!!
Belgische makelij,door een drummer voor een drummer!!
Prima kwaliteit,prima prijs,prima service door Jef Cambre!
Zelf de producent ervaring mee? :P

Cookie


JECA drumsticks!!
Belgische makelij,door een drummer voor een drummer!!
Prima kwaliteit,prima prijs,prima service door Jef Cambre!

Ik heb er wel ervaring mee.
Maakt Jef ze nog steeds? Dacht dat-ie gestopt was.
Maar heb er op het vorige forum nog een uitgebreid testverslag van gemaakt. Conclusie: leuk, maar niet de beste stokken die ik in mijn handen heb gehad. De opdruk idem dito.
Drummer van Sick Pistons - Balbex drumsticks, Amedia cymbals, Roland SPD-SX, Remo drumheads & Pearl Export / Natal acryl / Millenium MPS-1000 e-Kit

FoREVer


Ik heb er wel ervaring mee.
Maakt Jef ze nog steeds? Dacht dat-ie gestopt was.
Maar heb er op het vorige forum nog een uitgebreid testverslag van gemaakt. Conclusie: leuk, maar niet de beste stokken die ik in mijn handen heb gehad. De opdruk idem dito.


Hier nog wat meer info over JECA Drumsticks
[spoiler]http://www.drumforum.nl/viewtopic.php?f=15&t=564[/spoiler]
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Cookie

Was even zoeken, maar hier de verwijzing naar mijn eerdere 'test'. Klikken maar!
(het stukje van: door Cookie » wo 04 feb 2004, 02:54 )
Drummer van Sick Pistons - Balbex drumsticks, Amedia cymbals, Roland SPD-SX, Remo drumheads & Pearl Export / Natal acryl / Millenium MPS-1000 e-Kit

FoREVer


Was even zoeken, maar hier de verwijzing naar mijn eerdere 'test'. Klikken maar!
(het stukje van: door Cookie » wo 04 feb 2004, 02:54 )


Dankje, o aan de test te zien is het beter gewoon de A-merk stokken te pakken.
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Cookie


Dankje, o aan de test te zien is het beter gewoon de A-merk stokken te pakken.

Zou ik wel doen...
Drummer van Sick Pistons - Balbex drumsticks, Amedia cymbals, Roland SPD-SX, Remo drumheads & Pearl Export / Natal acryl / Millenium MPS-1000 e-Kit

Polle

Ik speel er ook mee,een VF 5B xl model!
Echt wel over te spreken,als ze op zijn terug een nieuwe bestelling doen.
Altijd leuk als je een college drummer ,hierbij kan steunen en zijn kost kunt laten verdienen.
Zit niet zover van Jef af om ze zelf op te halen.
Merci Jef!!

Polle
JOE PILAR,let's rock your party!!

patrick76

Busscherdrums adverteert nog steeds je eigen sticks van VF.
Ik kom er deze of volgende week nog. Dan zal ik even vragen als ze nog gemaakt worden met eigen opschrift.
12 paar voor €120 vind ik niet verkeerd. Leuk om aan de gasten te geven op een bruiloft als bedankje. Haha
Pearl,Paiste,Mapex,Remo,Evans,Vic Firh,Vater

Omhoog