Yamaha DTX Multi 12

Gestart door 67Deadman, dec 13, 2016, 13:13

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

67Deadman

Wie o wie kan er mij vertellen hoe ik een wave, die ik op een pad heb geïnstalleerd, kan starten en stoppen. De oneshot en loop is geen probleem maar gewoon starten met een tik en stoppen met een tik zit er niet bij.
Bij de patronen is het mogelijk volgens het boekje maar dat start stop functie bij de wave krijg ik niet gevonden. Of ik kijk er tig keer overheen

Technobeat


Musiqman kom er maar in ...... :)  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

musiqman

#2
dec 13, 2016, 21:35 Last Edit: dec 14, 2016, 07:59 by musiqman
Hai.

Heb je deze stappen al bekeken? Kan ik vanuit daar kijken of je iets over het hoofd hebt gezien of niet.

https://www.yamahadtx.com/electronic-drums-news/item/299-dtx-hybrid-blog-triggering-loops-on-the-dtx-multi-12

Technobeat


Wat is dit toch een schitterend forum 8)  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

67Deadman

https://www.yamahadtx.com/electronic-drums-news/item/299-dtx-hybrid-blog-triggering-loops-on-the-dtx-multi-12
Gevonden en bedankt Musiqman.

Nooit gedacht dat dit in de midi zou zitten dus dat deel had ik over geslagen.

Er zit nu een blij iemand weer verder te knutselen met zijn Yamaha.

67Deadman

Wat is dit toch een schitterend forum 8)  .
Jazeker. Top.

musiqman

Gevonden en bedankt Musiqman.

Nooit gedacht dat dit in de midi zou zitten dus dat deel had ik over geslagen.

Er zit nu een blij iemand weer verder te knutselen met zijn Yamaha.
Graag gedaan. Ja de 12 is echt midi based, ook qua menu's. Als je midi kent ken je hem al voor 50%.

Technobeat

Er zit nu een blij iemand weer verder te knutselen met zijn Yamaha.
Dat deed ik vroegah ook maar dan met een FS1 ;)  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

67Deadman

Dat deed ik vroegah ook maar dan met een FS1 ;)  .
Ik heb toch even moeten Googlen maar die zien er echt mooi uit. Ik ben meer van de kreidler/zundapp uit de begin jaren 80.

Technobeat

#9
dec 15, 2016, 21:33 Last Edit: dec 15, 2016, 21:39 by Technobeat
Haha , eerst had ik een Kreidler , toen 2x achter elkaar een Yamaha FS1 daarna omdat mijn broer Zundapp reed kocht ik ook een Zundapp GTS 50 ( uit 1978 ) .
Toen het autorijbewijs gehaald en geen brommers meer , maar +/- 14 jaar geleden kon ik het niet laten en heb weer een Zundapp GTS 50 gekocht voor ' erbij ' en daar rijd ik met mijn vriendin op mooie zomeravonden lekker mee rond in de regio :)  :)  :)  :)  .
Wel vind ik een Zundapp pas een échte Zundapp als hij ( net als het exemplaar wat ikzelf bezit ) is voorzien van  het originele aantrapmeganisme en geen kickstarter , maar dat is mijn makke .........
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

67Deadman

Waren mooie brommers. Rij sinds een jaar of 10 weer rond op een scooter. Woon en werk in Roosendaal dus pak zelden de auto. Scooter is zoveel makkelijker en sneller. Pak eigenlijk zelden de auto. Alleen voor de wat verdere ritten. Altijd de scooter.

Technobeat


Om naar mijn werk te gaan kan ik : 10 minuten lopen .... 5 minuten fietsen of een paar minuten met de auto .
De eerste twee optie`s gebruik ik zelden tot nooit dus is het 9,8 van de tien keer optie drie , gewoon omdat het kan O+  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

baszuidwijk

Om naar mijn werk te gaan kan ik : 10 minuten lopen .... 5 minuten fietsen of een paar minuten met de auto .
De eerste twee optie`s gebruik ik zelden tot nooit dus is het 9,8 van de tien keer optie drie , gewoon omdat het kan O+  .
:N

Robert-Jan

zullen we anders beetje on topic enzo?

;)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Omhoog