Tweedehands Yamaha DTX version 2

Gestart door Berry1000RR, nov 26, 2014, 16:17

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Berry1000RR

Goedemiddag,

Ik ben me, als beginneling, aan het oriënteren voor een elektronische drumset. Nu kwam ik o.a. een tweedehands Yamaha DTX version 2 tegen, kent iemand deze set is kan het wat zijn voor een beginner?

Alvast bedankt voor de reacties,
Berry

Robert-Jan

Mja mja..ik heb de module ooit gehad.
Het is oud en gedateerd..het is een beetje afhankelijk van de prijs en de status van de hele set.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Berry1000RR


Mja mja..ik heb de module ooit gehad.
Het is oud en gedateerd..het is een beetje afhankelijk van de prijs en de status van de hele set.


Er staat er 1 voor €400 op marktplaats. Maar als ik het zo hoor kan ik beter iets bij leggen en wat recenter kopen.

Robert-Jan

Ziet er wel netjes en compleet uit moet ik zeggen..
Ik weet niet of je in de buurt woont om eens langs te gaan, maar als alles gewoon werkt is het niet verkeerd om mee te beginnen
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Otje

Berry, trek een dagdeel uit om een muziekzaak te bezoeken, probeer het éen & ander uit; kan je wat drumkits uit proberen en onderling vergelijken. Er gaat een wereld voor je open.

Berry1000RR

#5
nov 28, 2014, 15:30 Last Edit: nov 28, 2014, 15:30 by Berry1000RR

Ziet er wel netjes en compleet uit moet ik zeggen..
Ik weet niet of je in de buurt woont om eens langs te gaan, maar als alles gewoon werkt is het niet verkeerd om mee te beginnen


Ik heb hem even gemaild. De set is uit 2000 en hij heeft het nieuw gekocht voor bijna €2300.
Voor m'n gevoel is de set vrij oud en kan ik misschien beter voor een nieuwe set gaan (KAT KT3).
Maar misschien is de set ook wel voldoende om mee te beginnen....

Berry1000RR


Berry, trek een dagdeel uit om een muziekzaak te bezoeken, probeer het éen & ander uit; kan je wat drumkits uit proberen en onderling vergelijken. Er gaat een wereld voor je open.


Geen verkeerd idee lijkt me, dit zal ik sowieso eens gaan doen  :Y

Omhoog