TD-11KV met 2box module

Gestart door Guuz, apr 16, 2015, 11:19

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Guuz

Ik weet niet of deze vraag al eerder gesteld is, maar is het mogelijk om de 2box module op een TD-11KV aan te sluiten en werkt dan alles?
Ik ben vooral benieuwd of de VH-11 hihat compatibel is...

baszuidwijk

#1
apr 16, 2015, 16:40 Last Edit: apr 16, 2015, 16:43 by baszuidwijk
Ik heb wel eens iemand op het forum horen zeggen dat de samenwerking tussen een 2Box module en Pearl TruTrac Heads niet geheel vlekkeloos verloopt. Wellicht dat het met een Roland setup beter gaat. Als het al werkt, dan zul je sowieso de kabelboom moeten vervangen. De TD-11 heeft een speciale connector die de hele kabelboom in een keer aan de module verbindt. De 2Box module heeft allemaal losse inputs.


Technobeat

Ik heb wel eens iemand op het forum horen zeggen dat de samenwerking tussen een 2Box module en Pearl TruTrac Heads niet geheel vlekkeloos verloopt
Klopt , die iemand is ongetekende , of de 2Box module 100% gaat samenwerken met de Roland pads is afwachten .
Ben zelf nog steeds bezig de TruTracs volledig compatibel te krijgen met de 2Box .
Maar of dat gaat lukken ....... , misschien gooi ik ze er af en ga voor echte vellen met SoundSample triggers en in de ketels dempingsmateriaal .
Op meshvellen schijnt zo`n trigger niet goed te plakken en zouden ze minder gevoelig zijn .
Maar om weer op de vraag van ts terug te komen , neem een Roland pad mee naar een drumwinkel waar men een 2Box heeft staan en vraag even of je hem mag aansluiten , dan weet je wat je wilt weten en kun je wel of niet een 2Box module aanschaffen .
Of je kunt even een mailtje naar Roland doen met je vraag , dat kan ook verhelderend werken .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Robert-Jan

De hihat is uit de box niet compatibel maar er zijn controllers te krijgen die er voor zorgen dat dat wel kan.
Op het 2box forum kan je daar veel over vinden.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

baszuidwijk


Technobeat

DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Omhoog