verbreden drumrack MDS-4

Gestart door berreal, jan 09, 2014, 11:09

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

berreal

Heeft er iemand ervaring met het uitbreiden van een origineel TD4-kx drumrack MDS-4?

ik wil mijn toms van PD-85bk upgraden naar PD-100/PDX-100 (8" naar 10") maar kan eigenlijk geen 'tussenbuizen' van roland los vinden. enkel via oude drumforum.nl terrecht gekomen bij drum-tec.
maar daar zegt men dat het op de meeste gangbare racks moet passen.

PDR-5000AR-600 Rackerweiterungselement 60 cm
Zur Montage an alle gebräuchlichen rundrohr Racks


dus wanneer iemand weet waar je originele (MDS-9) buizen kunt bestellen, ik zou het graag vernemen.
A-kit: Pearl Vision VBA Limited Edition - Retro Art Red

Otje

Neem contact op met 'Tunnel Music'. http://www.tunnel-arnhem.nl/. Daar heb ik mijn MD-4 uitbreiding ook vandaan. Een aantal losse buizen heeft ie meestal wel liggen. En 'passen' doen ze altijd!

berreal

goed idee, nog niet aan gedacht.
heb ook al eens zaken gedaan met hem.
heeft een hoop losse zaken liggen. tnx.

verder weet je geen andere bedrijven?
A-kit: Pearl Vision VBA Limited Edition - Retro Art Red

Otje


verder weet je geen andere bedrijven?


Ja.., met ene 'Fred' hebbik nog wel is zaken gedaan. Ook iemand die regelmatig terug te vinden is op het WWW (MP / Speurders/ 2dehands). Maar ik kan h'm ff nie vinden. Sowieso kan je mensen die een rack aanbieden, benaderen. Ik weet niet hoeveel materiaal je nodig heb of hoeveel geld je er aan wil spenderen want soms wordt een compleet rack voor 4 tientjes te koop aan geboden. Kan je altijd nog wat experimenten met de 'set-up'. En hebbie ook wat reserve buizen + verbindingen.

Omhoog