Nieuw: Roland TD -4 KV

Gestart door Robert-Jan, nov 01, 2012, 19:29

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Robert-Jan

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Murgen

Tja, wat vind je er zelf van?
>>  Murgen left the forum, no April fool <<

Robert-Jan

Op zich een grappig idee..je bent zo in en uitgepakt..
Maar je kan er weinig mee als je ergens naar toe gaat waar je 'm niet kan inprikken lijkt me..
Bose palen als rack?  *)
:+
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Murgen


Op zich een grappig idee..je bent zo in en uitgepakt..
Maar je kan er weinig mee als je ergens naar toe gaat waar je 'm niet kan inprikken lijkt me..
Bose palen als rack?  *)
:+


Ja, ik heb er toen wel over nagedacht maar vanwege het inprikken nooit gedaan. Voor repetities van dweilbandjes en tegenwoordig ook piratenbandjes ;)  is een klein mobiel kitje ideaal. Cocktail, Gigpig of een op maat gemaakte rollator met zooi ... je ziet op festivals de raarste verzinsels.
>>  Murgen left the forum, no April fool <<

Technobeat

je ziet op festivals de raarste verzinsels.


Maar nog geen 2Box op bolderkar met aggregaat  :+ , jij zou de ééste kunnen zijn Murgen .
Maar misschien toch beter om de set veilig in de drumstudio te houden . ;)
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Harre


Op zich een grappig idee..je bent zo in en uitgepakt..
Maar je kan er weinig mee als je ergens naar toe gaat waar je 'm niet kan inprikken lijkt me..
Bose palen als rack?  *)
:+

*lol* Jij weet ook alles te combineren.

On topic: dit soort dingen hebben naar mijn idee maar één voordeel en dat is het vervoer. Verder zijn er de nadelen als het uiterlijk en inderdaad belangrijk: dat je er niet zeker van bent dat je ergens in kunt prikken waardoor je dus gewoon niet kunt spelen. Ik verkies er dan toch voor om wat meer te sjouwen...
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Murgen


Maar nog geen 2Box op bolderkar met aggregaat  :+ , jij zou de ééste kunnen zijn Murgen .
Maar misschien toch beter om de set veilig in de drumstudio te houden . ;)


Je mag er wel een keer op komen spelen hoor, krijg je nog een kop koffie ook.  :P
>>  Murgen left the forum, no April fool <<

drum1964

Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

gjvbakel

even een on-topic vraag:
als je niet te veel ruimte hebt en dit als repetitie/oefen instrument ziet (voor een zeer schappelijk budget) is het dan een goede aankoop?

Otje

Nieuws !! Tis geen TD-4kv, maar Ze lijken op elkaar; soort broertje en zusje: De TD1 K(V)


http://www.musicradar.com/news/drums/roland-announces-brand-new-v-drums-kits-606254

http://www.roland.com/V-Drums/

Maikelk

Begon ook al te twijfelen. Zag hem een tijdje geleden op youtube voorbijkomen als td1.

Omhoog