aanpassingen to-do / done list

Gestart door paQ, sep 15, 2011, 16:17

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Panda-Beer

Ervaar dit idd ook op m'n smartphone.. vind het niet zo erg, alleen.. wat downloaden we nou precies?
Lignum // DW // Sonor
Lignum Custom Sycamore Maple + Lignum Mahonique snare

Nijlpaard

Same here
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Robert-Jan

Ik krijg t ook zo nu en dan..hier moet @paQ ffkes naar kijken, maar die is druk bezig met een verhuizing op dit moment.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Joris

Oh ik had nu 15 in een keer, wel heel veel ineens  :/

stefan

Het heeft te maken met de YouTube filmpjes. Het lijkt er (volgens mij) op dat de MIME-TYPE niet goed wordt ingesteld voordat het aan de browser getoond wordt. Daardoor snapt de browser niet hoe ermee om te gaan en download het bestand geforceerd.

Het aantal gedownloade bestandjes is namelijk hetzelfde als het aantal Youtube filmpjes op een pagina in mijn geval en ik verwacht eerlijk gezegd dat dat bij ons allemaal zo is.
---
Olleke-bolleke-olleke-bolleke-prak!

Def-11

Misschien al eerder gemeld maar sortering van nieuw naar oud lijkt me logischer. Dat de laatste reactie op pag 1 bovenaan komt te staan. En niet onderaan bv. op de laatste plaats op pag 75 van t topic waardoor je eerst op de laatste lag. Moet klikken en dan naar beneden scrollen.

Joris

Dat al geprobeerd? Of is dat wat anders?

paQ

zijn we er weer?

Robert-Jan

Guess so
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Technobeat

Ja ja , Drum-Forum is weer on-line  *O* *O*  .

Blijf je nu ' in beeld ' PaQ of was jou openingspost vandaag alleen om kenbaar te maken dat het forum weer leeft ?

ik begrijp dat je het druk hebt met de zaak , maar wilde je absoluut bedanken dat je desondanks de tijd hebt genomen om er in te duiken .........  :Y  .

En nu maar hopen dat iedereen de weg naar HET drumforum van Nederland weer weet te vinden .

Weet niet of er een Email-database bij één van jullie aanwezig is om naar alle bekende leden een kennisgeving te sturen ?

MVG. : Wilbern .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Omhoog