aanpassingen to-do / done list

Gestart door paQ, sep 15, 2011, 16:17

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Hoefnix

In het normale leven en ook op dit forum vinden we het normaal en vriendelijk als iemand zich eerst voorstelt voordat men begint te klagen. Ik neem aan dat je de voorstelbericht alsnog snel (en hopelijk zonder taal-, schrijf-, spel-, en stijlfouten) gaat schrijven?

rene p

.n w.t .ls j. d. kl.nk.rs kw.jt b.nt???

:o
" Im not nervous im a DRUMMER"

rene p

Kon het niet laten :D
" Im not nervous im a DRUMMER"

dunDaan

@Tommiiee: ik stel voor dat je je hier maar gaat uitleven als grammatica-nazi, maar hou het verder maar bij drum-talk
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

paQ

ennnnn weer klaar met de topic-vervuiling :)


Black Page



Klopt, maar zie bovenstaande antwoord.



Het is "bovenstaand antwoord" ipv "bovenstaande antwoord".....

Het is ook erg professioneel als jij je eerst voorstelt.... Toch?

dunDaan

Lekker, zo'n opmerking na 1,5 maand ;)

Maar nu het topic toch weer een schop heeft gekregen: is het iemand wel eens opgevallen dat de hele "MARKTPLAATS & AGENDA" sectie geen pijltes heeft voor "volgende" en "vorige pagina"?? Niet dat het dramatisch is, maar persoonlijk vind ik die handiger dan op een nummertje te moeten klikken.
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Machiel

Ik weet niet of dit al is besproken maar ik zou het wel fijn vinden om te zien op welke posts ik een karma + of - heb gekregen.

Puur om te zien welk comentaar gewenst is natuurlijk.

Nu kan het wel door je eigen bijdragen te bekijken maar om door een aantal honderd comments te bladeren voor een klein aantal karma posts is niet echt praktisch.
Neem mij vooral niet te serieus.

Rick


Lekker, zo'n opmerking na 1,5 maand ;)


Daar heeftie ook anderhalve maand op zitten broeden  :Y

Jochem

[spoiler]spoilers werken niet...[/spoiler]

Robert-Jan

Hee das weird...als ik reageer werkt het wel in de berichten onder het tekstveld..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Jochem


Hee das weird...als ik reageer werkt het wel in de berichten onder het tekstveld..

Huh :?

Robert-Jan

Ik zie nu geen enkele youtube video meer op de iPad...ben ik alleen?
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Nlz

Fraid not RJ  -O-
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Nijlpaard

Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

paQ

hmmms


iOS aan het bokken?

Robert-Jan

Wat ik gisteren al zei, als je op reageer klikt en je scrolt dan naar beneden om voorgaande Posts te zien werkt t opeens wel....???
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Robert-Jan

Wat ik gisteren al zei, als je op reageer klikt en je scrolt dan naar beneden om voorgaande Posts te zien werkt t opeens wel....???
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Hammar

lol en dan nog dubbel ook!

dunDaan

Ondanks dat ik die sneeuwvlokjes heel gepast vind op dit moment, is er geen mogelijkheid om die dingen uit te zetten?? Je kunt geen filmpje meer fatsoenlijk bekijken (niet vanwege de witte stipjes, maar gewoon omdat het beeld hapert ......)
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Technobeat


Hier werken alle filmpjes naar behoren ( computer verbinding naar router met LAN-kabel ) .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Harre


Ondanks dat ik die sneeuwvlokjes heel gepast vind op dit moment, is er geen mogelijkheid om die dingen uit te zetten?? Je kunt geen filmpje meer fatsoenlijk bekijken (niet vanwege de witte stipjes, maar gewoon omdat het beeld hapert ......)

Gewoon scripts voor drum-forum blokkeren en je ziet ze niet meer. Maar goed, net als Technobeat heb ik hier ook geen last van haperingen bij het bekijken van filmpjes of wat dan ook.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Joris

Ik heb heel vaak, dus niet altijd, dat er automatisch kleine bestanden worden gedownload als ik op het forum kom, dit is de enige website waar ik dit bij heb.


67Deadman

Ik heb heel vaak, dus niet altijd, dat er automatisch kleine bestanden worden gedownload als ik op het forum kom, dit is de enige website waar ik dit bij heb.


Dat heb ik ook maar alleen op mijn smartphone. Ik klik ze gewoon weg.

Joris

Ja ik verwijder ze ook gewoon, maar ik dacht ik meld het toch maar even.

Omhoog