Gezocht: Tama Tension Watch

Gestart door Monuments, feb 16, 2013, 10:55

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Monuments

De titel zegt het al. :) Heb je er één liggen en je gebruikt hem niet? Dan wil ik de Tension Watch graag overnemen. Graag in goede staat en voor een beetje een redelijke prijs.
Ludwig Epic (Natural Birch) in 10, 12, 14sn, 16 en 22", Pearl Vintage Sensitone 14x6,5" brass snare en Sabian bekkens.
Monuments FB - Monuments Bandcamp

Rick


De titel zegt het al. :) Heb je er één liggen en je gebruikt hem niet? Dan wil ik de Tension Watch graag overnemen. Graag in goede staat en voor een beetje een redelijke prijs.


Er staan er 2 op marktplaats voor rond de 60 euro!

Monuments


Er staan er 2 op marktplaats voor rond de 60 euro!


Ah, dat had ik nog niet gezien. Bedankt voor de tip!
Ludwig Epic (Natural Birch) in 10, 12, 14sn, 16 en 22", Pearl Vintage Sensitone 14x6,5" brass snare en Sabian bekkens.
Monuments FB - Monuments Bandcamp

Meatball

Hoi monuments,

1 daarvan is van mij. Woon je in de buurt van Alkmaar?


Harre

Nieuwegein, volgens z'n profiel. Zo'n beetje 170 km heen en weer, dus relatief in de buurt.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Monuments


Hoi monuments,

1 daarvan is van mij. Woon je in de buurt van Alkmaar?


Volgens mij heb ik via Marktplaats op de Tension Watch geboden, als ik mij niet vergis. Nooit iets van gehoord. Ik woon niet echt in de buurt van Alkmaar (170 km heen en weer is voor mij een aardige afstand).
Ludwig Epic (Natural Birch) in 10, 12, 14sn, 16 en 22", Pearl Vintage Sensitone 14x6,5" brass snare en Sabian bekkens.
Monuments FB - Monuments Bandcamp

Robert-Jan

Wat zou het toch mooi zijn als je op de een of andere manier geld zou kunnen sturen en dat ze dan een  doosje laten bezorgen bij je..
Als dat nou eens kon...

:+
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

animal

Een gat in de markt, RJ  :Y

Monuments

Heb ik inderdaad nog nooit van gehoord.. 8)7
Ludwig Epic (Natural Birch) in 10, 12, 14sn, 16 en 22", Pearl Vintage Sensitone 14x6,5" brass snare en Sabian bekkens.
Monuments FB - Monuments Bandcamp

Omhoog