Het grote "spam hier je band"-topic

Gestart door WHiZZi, dec 04, 2011, 20:55

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Stokmans

#25
dec 23, 2011, 00:45 Last Edit: jun 12, 2012, 11:14 by Stokmans
Oude band: TAP





Na 7 jaar Rock N' Roll de stekker er uit...  -O-

Dockland

my Funk Soul Coverband Docklands Road


"Toch liever oude Tama's en oude Paiste's......en soms ook Ufip's"

WHiZZi

#27
apr 12, 2012, 15:28 Last Edit: apr 12, 2012, 15:33 by WHiZZi
Ik weet niet of het zomaar mag, maar inmiddels zijn er wat modernere opnames van mijn band.



En nog korter geleden zijn hier en hier te vinden (op Facebook). Dit was op 17-03-2012 in Almere (Podium De Meester)
Twitter

Officieel Pyrate en Rock n Roll.

dunDaan

Hij staat ook op de homepage van de band, maar aangezien het topic "SPAM hier je band" heet :) zet ik 'm hier ook nog maar eens neer. Kleine compilatie van een optreden vorig jaar
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Hammar

Leuke filmjes allemaal, goed gespeeld ook.
Grappige muziek Whizzy.

Erik

Goeie band Dundaan! En die Beavis and Butthead bij AC/DC maakte het af!
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

edw!n

Aanstaande zaterdag 21 april in Winston Amsterdam: de cd release van de nieuwe plaat van SpartaKiev

-Ignite-

Voor een luttele 5 euries ben je binnen!
21:00 tot 24:00
Website: www.spartakiev.nl
(daar staat dan ook weer een link naar bandcamp met muziek)

Als supportact nog zo'n leuke band 'rockerbox'!

ludwig supraphonic | centennial 24" | zildjian | spartakiev

Hellwin

Wow Edwin, dat klinkt super lekker zeg.
Boshout - Tshirts voor drummers
http://boshout.spreadshirt.nl

Fibesman

Ja Spartakiev is een heel toffe band, jammer dat ik zelf al moet spelen. next time!

dunDaan


Goeie band Dundaan! En die Beavis and Butthead bij AC/DC maakte het af!

Dank je. Die video schermen werden geregeld door het PA bedrijf dus wij wisten zelf niet wat er op te zien was. De 1e keer dat ik het terug zag lag ik compleet in een deuk :)
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Joris

Ik wil jullie deze niet onthouden, gelukkig hoef ik niet zo'n pakje aan.  :P



Opgenomen in Leeuwarden trouwens, op 37 sec zie je de Harmonie, ik heb nog jaren in dat theater gewerkt, ik had wel even een wtf momentje toen ik dat zag.

edw!n


Ja Spartakiev is een heel toffe band, jammer dat ik zelf al moet spelen. next time!


thanx! next time better
ludwig supraphonic | centennial 24" | zildjian | spartakiev

edw!n


Wow Edwin, dat klinkt super lekker zeg.


thanx! zaterdag dus een hele cd (6 nummers)!
ludwig supraphonic | centennial 24" | zildjian | spartakiev

redrummer

We zouden het erg op prijs stellen als jullie onze facebook pagina willen ''liken''!

En als je er toch bent, check dan ook even onze muziek ;)

www.facebook.com/wherekingsfailed

Alvast bedankt!

Technobeat


Ik wil jullie deze niet onthouden, gelukkig hoef ik niet zo'n pakje aan.  :


Nou , zo`n pak staat anders wel erg ruig . :Y

BTW , de pakjes van de dames mogen er anders ook wel zijn ....... *D
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Tim Zuidberg

Bij deze wil ik jullie voorstellen aan mijn band 'Suncrown'. Deze band is opgericht begin 2011 door toetsenist Oleg Biblyi en in de loop van dat jaar is het ledenaantal uitgegroeid tot acht. Ons genre word omschreven als 'Symphonic Epic Metal' maar in onze muziek zijn veel verschillende invloeden te horen.
Het bijzondere aan deze band is dat het voor ons niet mogelijk is om elke week in een oefenhokje te gaan zitten oefenen. Dit komt omdat de bandleden uit verschillende landen verspreid over de wereld komen: Onze zanger Darren en rhythm-gitarist Kevin komen uit de Verenigde Staten, de zangeres Juliana, lead-gitarist Gustavo en bassist Ederson uit Brazilië, toetsenist Oleg uit Oekraïne, fluitist Uğur uit Turkije en ikzelf vertegenwoordig Nederland.

We hebben elkaar gevonden via Youtube/Facebook. De meesten van ons hebben elkaar ook nog nooit in het echt ontmoet. Het grootste deel van de opnames voor ons eerste album vallen dan ook in de categorie 'homerecording' en zijn via het internet naar onze zanger (die eigenaar is van een studio (Crisp Recording Studios) ) verzonden en door hem samengevoegd.

Vorige maand ben ik naar de Verenigde Staten gevlogen om daar in zijn studio de drumtracks in te spelen en opnames te doen voor onze 3e videoclip. Dit was een ervaring om nooit te vergeten!

Op dit moment is Darren druk bezig om alle nummers te mixen en masteren zodat we zo snel mogelijk het album kunnen uitbrengen.

Ook zijn we in onderhandeling met verschillende grote bedrijven (o.a. Walmart) voor een sponsorcontract om begin volgend jaar alle bandleden voor een maand naar Amerika over te vliegen om daar samen te werken aan ons tweede album.

Daarnaast zijn er al verschillende tour-organisators geïnteresseerd in ons voor een tour in Europa, Zuid Amerika en Australië.

Hieronder vind je een filmpje met wat previews van enkele van onze nummers. Let op: Dit is nog geen final-mix. Er word nog gewerkt aan de sound!

Meer kan je vinden op onze Facebook-pagina: www.facebook.com/SuncrownOfficial





Een video-log van mijn avontuur in Amerika kan je hier bekijken:

Deel #1     Deel #2    Deel #3



Reacties zijn welkom! :)

Fibesman

Ik houd niet van dit soort muziek maar prima gedaan en volgens mij is het een mooi verhaal om aandacht in de media te krijgen..

Hammar

Succes Tim!

animal

Mooi man, klinkt goed, ik kan dat theatrale wel waarderen.
Heel veel succes met de promotie  :Y

patrick76

Hmmm, klinkt zeer interessant.Ik hoor hier een beetje Ayreon, Symphony X in.
Ben benieuwd wat het eind resultaat word.
Heel veel suc6.  :)
Pearl,Paiste,Mapex,Remo,Evans,Vic Firh,Vater

dunDaan

Enorm knap om zo'n internationaal project opgezet te krijgen. Goed bezig!!
Heeft inderdaad wel wat weg van Ayreon, dus voorrrral doorrrrrrrrrrgaan.
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Jenslathouwers

ik speel in een kempense cover band "Roxidation" we zijn ondertussen een jaar of 6 bezig. hieronder onze site ;)  we hebben momenteel 3 eigen nummers waarvan er 1 op de site staat, commentaar is altijd welkom.. zolang het opbouwend is uiteraard ;)

http://www.roxidation.be
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

Tim Zuidberg

Thanks voor de positieve reacties!
Gisteravond hebben we onze single getiteld "Eyes of the World" uitgebracht in combinatie met een videoclip waarvan ik mijn deel van de opnames in Amerika heb opgenomen!


Geen top productie natuurlijk, maar wel leuk om te doen!


redrummer

Super vet Tim!!

FoREVer

wel degelijk een topproductie, ik vond het leuk om naar te kijken...  *O*
T moet tegenwoordig allemaal zo moeilijk
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Omhoog