Bekkentas met extra ruimte voor bijvoorbeeld map met muziek?

Gestart door JKerpels, jul 11, 2019, 15:17

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

JKerpels

Ik zoek een bekkentas met een flink vak voor extra spullen, omdat ik naast bekkens en stokken vaak nog een map met muziek en extra accessoires (cowbells, beatring etc) meeneem. Ik lijkt daar niet veel voor te kunnen vinden. Heeft iemand tips?

drfill

A4 map?  er zijn maar heel weinig van die tassen met een vierkant vak..
maar zo'n map past wel achter je ride(s)  een met zo'n vak zou deze zijn bv..
(moet ik wel weer reclame maken)  https://www.thomann.de/nl/gator_cymbal_bag_22_backpack.htm
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

JKerpels

A4 map?  er zijn maar heel weinig van die tassen met een vierkant vak..
maar zo'n map past wel achter je ride(s)  een met zo'n vak zou deze zijn bv..
(moet ik wel weer reclame maken)  https://www.thomann.de/nl/gator_cymbal_bag_22_backpack.htm

Dankje. Gek wel dat er weinig tassen zijn met meer ruimte. Ik gok dat zaken als A4-map, beatring of cowbells vrij gebruikelijk zijn om mee te nemen? Nemen mensen dan doorgaans naast een bekkentas nog een reguliere tas mee of zo?

drfill

ligt eraan waar je naartoe moet, en hoe en 'waarom'
een bekkentas en een sport-tas doet ook een hoop..  er zijn zelfs 'drummer bags' (google)..
sommige dubbel pedaal tassen zijn ook prima voor andere dingen..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Jazz

Pedaaltas is inderdaad heel handig. Ik heb ook n rugtas waar je genoeg in kwijt kan aan extra's
There is no music without jazz

JKerpels

ligt eraan waar je naartoe moet, en hoe en 'waarom'
een bekkentas en een sport-tas doet ook een hoop..  er zijn zelfs 'drummer bags' (google)..
sommige dubbel pedaal tassen zijn ook prima voor andere dingen..
Ik heb regelmatig gigs waarbij ik zelf alleen bekkens en accessoires meeneem, liefst zou ik dit dus in een enkele tas kunnen doen. Dit ook omdat ik doorgaans per fiets / OV reis, en dus niet zo makkelijk even twee tassen achterin de auto kan gooien. Maar met jullie goede suggesties lijkt het dus alsof die optie niet echt bestaat, helaas. Dank voor het meedenken!

drfill

weet niet of het niet bestaat.. beste wat ik kon vinden was die back-pack cymbal tas,
die me ook wel handig lijkt trouwens..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Stokmans

Ik heb jarenlang een bekkentas en een rugzak meegenomen. Als je die bekkentas volpropt met van-alles-en-nog-wat, is dat ding op gegeven moment ook niet meer te hanteren omdat hij zo zwaar of zo dik is.

FreeFloater

Ik heb mijn bekkens in een hardcase (die gelukkig wieletjes heeft). Voor alle andere losse spullen heb ik een aparte tas mee (rugzak of weekendtas).
Pearl | Paiste | Evans | Pro Mark

Omhoog