musikmesse 2012 Frankfurt

Gestart door paQ, jan 13, 2012, 22:01

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gekoppelde gebeurtenissen

  • musikmesse 2012 Frankfurt: mrt 21, 2012 - mrt 24, 2012
Omlaag

Robert-Jan

Eeeh..ohoh..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Rick

Paar foto's die ik heb genomen op de Messe:

Sabian Booth:




Voor mij een verassing: Nieuw Sonor pedal. Jojo Mayer signature. Voelt enorm aan als een Camco, maar dan wel met solide voetplaat, en geen wiebelend/schuivend voetblad. Super handig in te klappen ook!





Ook was er een Zweeds merk ("VIP") wat een soort Trick clone pedaal op de markt gaat brengen. Gaat ongeveer rond de 600 euro kosten voor een twin. Zag er zeer belovend uit, ben benieuwd!

ProLite


Mangini Kit:


Mooie Drumcraft8 Jazzkit:


Nieuwe Roland Modules:




Waanzinnige nieuwe Mapex Saturn Finishes. Foto's zijn echt slecht, je moet die finishes echt in het echt zien!



En de retrosonic en velvettone BP kits



Er was nog veel meer nieuws, zoals een chain drive demondrive, veel nieuwe kleuren en toffe SLT snares bij tama. Enorm onder de indruk van de clear vintage emperors, en nog heel veel meer tofs gezien. Nlz heeft de meeste foto's gemaakt, ik vergat het de helft van de tijd!

Nlz

Ik heb inderdaad een stapel pica's gemaakt, die zullen morgen op de veesboek van R'dam Drum Department verschijnen, en mocht Gijs daar zin in hebben hier ook.
Nu even 5,5 uurtjes  :z voor de wekker weer gaat om weer fris en fruitig aan de arbeid te gaan  :O
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Joep

Dat Sonor pedaal klemt bij het uitklappen direct aan de hoop van je basdrum, dus niet meer schroefjes vastdraaien.

musiqman

Te gekke vibe hier weer.

De nieuwe Ton Dijkman signature snare:


Brian Frasier-Moore's setup:


Ik gaat weer verder!

harmen 18

Ik vond de Adams Ton Dijkman snare mooier  :X

Joris

Ja idd, deze kleuren combinatie is niet echt super.

Robert-Jan

Zoo goedenavond allemaal..de razende drum-forum reporters melden zich even vanuit een duits hotel..
We hebben veel filmpjes ..oa meneer Mayer zelf die het pedaal voorziet van commentaar.
Heel veel gezien, heel veel gemist waarschijnlijk, maar morgen nog een dag  *O*

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Robert-Jan

Een voorproefje..

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

paQ

Rest komt morgen wel.... Of overmorgen.
Maar we hebben best een paar leuke filmpjes :)

Hammar

Leuk mannen!!

Technobeat


Robert-Jan en PaQ : ik zie hier iets interessants voor de E-drummers onder ons :



Nu jullie daar voor de thuisblijvers de honeus waarnemen en mooie indrukken opdoen , ben ik benieuwd of jullie dit product al hebben bekeken en bespeelt ?
Hoe is het speel gevoel , heeft de snare ook een rimshot en Xsticks mogelijkheden ?
En niet geheel onbelangrijk wat is de prijs voor de 2 pakketten ?

Nog veel plezier op de Messe en let the camera roll .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Robert-Jan

Nee die heb ik niet gezien ( nog) ..wel de aqaurian versies hiervan...ook op film.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Harre


Robert-Jan en PaQ : ik zie hier iets interessants voor de E-drummers onder ons :

[filmpje]

Is het alleen het enorme accent, of weet die Duitser het gewoon net niet lekker te brengen in het Engels?
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

musiqman

#39
mrt 22, 2012, 23:11 Last Edit: mrt 23, 2012, 00:22 by musiqman
Onderweg terug. Wat een dag. Met als afsluiter twee spontane groupjams met meester Alex Acuña Femke Krone en andere zeer getalenteerde bezoekers.

Maar het hoogtepunt was wel de kit van Michael Jacksons Dangerous tour MET Ricky lawson ernaast!

Maar toen ik verder keek kreeg ik tranen in mn ogen.... De originele kit van Cester Thompson van de Way We Walk tour van Genesis. Mijn grote invloed waardoor ik ech ben gaan drummen.  Hoe groot was de teleurstelling dat de signeer sessie al om 3 uur was geweest en ik daar pas om half 6 achter kwam. De dame/waakhond zag dat kennelijk en liet me op het podium om dichterbij fotos te maken.

Desondanks, vele oude en nieuwe vrienden weer gesproken en nieuwe contacten op gedaan.

Een paar erg interessante producten vond ik zelf oa het Hexrack II, Club Custom, nieuwe europeesche/scandinavische Signature snares, nieuwe Recording Custom kleuren, Pearl Travel Conga's, Peace geluidscherm ala Clearsonic (wel overpriced helaas) het nieuwe Sonor pedaal van Mayer, Remo cajon producten l, LP conga's en een 10" Wavedrum kopie (welke onder de 170 euro kost en toch top klonk ondanks minder mogelijkheden)

Wat een mooie dag.

animal

Mooie reacties en belevingen weer, ik kijk uit naar de filmpjes. Volgend jaar maar weer eens zelf gaan ....... maar dat voornemen heb ik al jaren. ;(

paQ

Er is inderdaad gratis Wifi dit jaar op de Musikmesse.


Werkt het?
He-le-maal niet!

harmen 18




Daar is hij weer en ze hebben het voor elkaar gekregen hem nog "mooier" te maken.........

Nlz


Er is inderdaad gratis Wifi dit jaar op de Musikmesse.


Werkt het?
He-le-maal niet!


Haha, datklinkt bekend! Als je bereik hebt geen stap meer verzetten want letterlijk een stap, soms twee verder is alle wifi-bereik pleite.
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

musiqman

Op het toilet in het business centrum wel en voor Hal 8 buiten dicht bij deur op het stoepje.

Hier mijn foto's:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.3597712261064.175666.1221222716

Robert-Jan

#45
mrt 23, 2012, 13:40 Last Edit: mrt 23, 2012, 16:11 by Robert-Jan
Emanuelle Caplette!  *O*
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

musiqman

Met een 'e' en da's een knap vrouwtje ja :D

Nlz


Emanuelle Caplette!  *O*

Dat was één van de namen in het lijstje voor de Sonor booth waarvan ik dacht "kudt, verkeerde dag uitgekozen om te gaan". De rust en het plezier dat ze uitstraalt als ze zit te spelen, love it!
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Robert-Jan

Geen zorgen Nlz .. We hebben een interview met haar .. :Y
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Nlz

Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Omhoog