Musikmesse 2018

Gestart door Joris, apr 05, 2018, 21:51

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

animal

Ik reken er dan ook niet op dat deze edrums nog dit jaar leverbaar zijn. Bijzonder is ook dat alle (prijs)info van de drum-tec site is verdwenen  :? .

Technobeat


Voor ons consumenten is het ook beter dat men t.z.t. een uit-ontwikkeld product op de markt brengt i.p.v. een module met tientallen fouten en bugs waar weer tig updates voor nodig zijn om tot een aanvaardbaar nivo te komen .
We weten van Gewa - DW dat het er aan zit te komen en hebben nog wel even geduld denk ik .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Robert-Jan

Ja voor consumenten, maar t nog steeds een vakbeurs.
Het maakt het allemaal lastig dat het tegenwoordig allemaal snel naar de consument moet. Voor dit ook product ook, wanneer kondig je het aan? Wacht je tot het klaar, kondig je het aan om mensen te laten wachten en niet nu een mimic te kopen..keuzes keuzes
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Technobeat

Is idd lastig , maar wat heb je er aan als mensen een Gewa module met vele fouten kopen en kwaad om het niet goed functioneren terug naar Thomann , Drum-Tec of ieder ander sturen en alsnog de nu al wél goed werkende Mimic kopen en houden .......
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Robert-Jan

Nou ja, je kan nog geen Gewa kopen...pas in de herfst ;)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Technobeat


Dan heeft Gewa nog mooi 6 maanden de tijd om de module te perfectioneren :)  .
Het zal best goed komen .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

drfill

en waarschijnlijk krijgt de mimic pro soundlibrary nu ook een duw in de goede richting..
(meer sounds -en of editor-  om gewa voor te blijven..)
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

animal

Dan heeft Gewa nog mooi 6 maanden de tijd om de module te perfectioneren :)  .
Liefhebber van de Efteling zeker? :+

Robert-Jan

De laatste keer dat jij t over sprookjes had kocht je een atv voor de helft.. dus.. ;-)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

animal

Helemaal waar  :+ , maar ik durf er een flesje wijn op te zetten dat de G9 dit jaar nog niet verkrijgbaar zal zijn. 

(iets meer dan helft overigens ;-) )

Robert-Jan

Ik ga die weddenschap niet aan ;-)
Meest positieve scenario is denk ik dat ze het naar Namm 2019 tillen en daar wel gelijk kunnen leveren..
Maar goed behaalde resultaten in het verleden bieden geen..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Omhoog