Invaldrummer 4 aug (betaald) - vervanger voor mij in mijn bandje

Gestart door willem4130, jul 22, 2014, 16:39

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

willem4130

Hey Leute,

DRINGENDE OPROEP!

Morgenavond ga ik lekker op vakantie en had bij mijn weten een betrouwbare invaldrummer geregeld voor mijn band TCHOM! (www.tchom.nl), oftewel The Cheesy Heroes of Music voor een optreden op maandag 4 augustus vanaf begin van de middag. Locatie: Voor-Beltrum (Achterhoek).

Maar deze beoogde invaller mailde net doodleuk dat het hem toch niet zo goed uitkomt  8)7 dus ik ben met grote spoed op zoek naar een drummer die het aandurft om in te vallen en bij voorkeur hier ervaring mee heeft (en in ieder geval beschikt over de nodige podiumervaring).

TCHOM! is een goede amateur band maar geen van de bandleden is professioneel met muziek bezig. Maar we nemen het wel serieus en hebben een behoorlijk repertoire en spelen gemiddeld 2 keer per maand op een podium, variƫrend van kroegen met 100 man tot grote podia met duizenden toeschouwers.

Genre varieert van disco, pop, rock, latin-pop maar in samenspraak met jou leggen we het repertoire goed vast van te voren. Ik heb van alle nummers en medleys opnames die ik toe kan sturen zodat je het goed in kunt studeren.

Repeteren met de band is van tevoren niet meer mogelijk. Mijn bandleden zijn tussen de 30 en 40 (ik zelf ben 27) en zijn ontzettend aardig, toegankelijk en gaan je zeker helpen de gig door te komen.

Wie-o-wie wil mij helpen? Een goede amateur of een prof? Mail me even op willem4130 [at] hotmail.com, leg je prijs neer en laat bij voorkeur je tel. nummer achter.

Je zou me er enorm mee uit de brand helpen en indien je wilt meteen een vaste invalplek veroveren! Het bespaart mij namelijk een retourvlucht vanuit ItaliĆ« en ruzie met mijn vriendin  :Y
Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat

willem4130

Kan slotje op. Is alweer geregeld  *O*
Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat

Omhoog