Clinic's Benny Greb bij Rotterdam Drum Department en Rimshot Drum Centre

Gestart door Geischa, mrt 07, 2013, 16:51

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gekoppelde gebeurtenissen

  • Clinic's Benny Greb bij Rotterdam Drum Department en Ri: mei 10, 2013 - mei 11, 2013
Omlaag

Dribbel

Ik kijk ff in het rond, maar ik kan je niet vinden... :w
Yamaha recording & sabian

grohllebol

Mijn dochter is jarig morgen, en het gaat helaas niet lukken op tijd weg te kunnen naar Vlaardingen.
Aan de andere kant, ze wordt 8 :)
Ter info: Avatar is Elan, de bard, uit Order of the Stick. Wil eigenlijk met drumkit de dungeons in, hide check -20...
Kit: Yamaha Tour Custom. Cymbals: Paiste 602 SE high hat, Masterwork Troy 16" en 18" crash, 20" ride, 15" Wuhan China

Hoefnix

Was er wel.. heb mijn Meinl Sand Hi Hat by Benny Greb laten signeren.
Misschien dat je het dan weet :)

Dribbel

#28
mei 11, 2013, 01:04 Last Edit: mei 11, 2013, 01:07 by Dribbel
Sorry ik was met mensen in gesprek met name bij de kit, over stemming, bekkens en zo... ;)

Voor die mensen die er zaterdag naar toe gaan.... Hij is echt enorm grappig, en dat ie kan spelen weten we al wel.
De vragen legt hij enorm uitgebreid en bij vlagen echt grappig maar nooit saai uit.
Ik heb een super avond gehad!
Yamaha recording & sabian

Hoefnix

"Coated emperor on top en coated ambassador on the bottom"
"Put cotton in the deep tomtom through the vent hole"

:D

Def-11

#30
mei 11, 2013, 10:59 Last Edit: mei 11, 2013, 11:49 by Def-11
Benny Greb Zwolle... Het was natuurlijk superfijn drumwerk, wel lachen dat je zelfs hem soms in een fractie een keuze ziet maken, even twijfelen welke crash o.i.d. Blijkt wel dat hij lekker aan het drummen was en niet even een nummerke afwerken. De vragenronde duurde me veuls te lang, ik dacht ... kom op spelen met die handel; maar goed. Wel een paar leuke tips om beter te worden, zoals een spiderweb diagram maken en je vorderingen bijhouden, of veel meer aan zelfanalyse doen via opnemen, beluisteren, verbeteringen bedenken en die opschrijven.  Maar dan ben je inderdaad echt drums aan het studeren. Da's anders dan een beetje aanklooien. ;) Daarnaast een stukje over dat het er voor 80 % om gaat wie je bent en hoe je gevoel in muziek kunt leggen en 20 %  de technische handelingen goed kunnen doen bv 200 bpm dubbelbass 8). Al met al een leuke avond. Fenx Gerard e.a.

Hoefnix

Yep, meer spelen en minder l*llen was nog mooier geweest.
Hij is wel van de heeele lange antwoorden :)

Dribbel

De vragen werden idd erg uitgebreid maar wel heel duidelijk en beeldend uitgelegd. Ik heb me er geen moment bij verveeld
Yamaha recording & sabian

Nlz

#33
mei 11, 2013, 23:40 Last Edit: mei 11, 2013, 23:40 by Nlz
Wat. Een. Eindbaas.

Mijn kit kan de open haard in, ik ga wel dammen ofzo  8)7
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Rick


Wat. Een. Eindbaas.


En hij had z'n lolbroek ook nog eens aangetrokken! Er was geen bassist meer veilig  :X


Maar zonder dollen, ik heb een berg wijsheden gehoord, genoeg theorie en ideeën voorbij horen komen, en zelfs heel braaf aantekeningen gemaakt! Ik ben voorlopig weer even zoet!

Hoefnix

check zijn DVD ook eens, helemaal goed.
Als ik ooit 10% van zijn skills heb ben ik superblij.

Hans



Dat hij kan trommelen wisten we al, maar hij kan zeeeer goed en boeien praten. Was erg zinvol.

Omhoog