NK Podium voor Percussionensembles 2012

Gestart door JayDie, feb 18, 2013, 09:37

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

JayDie

Afgelopen zaterdag met onze Slagwerkgroep EMM uit Heijen (L) Nederlands Kampioen geworden in de 3e divisie! Met 94 punten voor ons verplicht werk (Connections van Vincent Cox en 92 voor het vrije werk (Rhythm Fever van Leon Camp en Camelot van Leon Camp) kwamen we uit op 93 punten gemiddeld.

Uitslagen: KNFM.nl

*O*

hilbert

#1
feb 18, 2013, 12:17 Last Edit: feb 18, 2013, 12:18 by hilbert
Gefeliciteerd, ik had graag willen kijken die dag (kon helaas niet). Misschien dat ik van het weekend nog bij de jeugd en 1e divisie ga kijken. Vorig jaar had ik bij het NK in Winterswijk meegeholpen op het podium, maar je ziet daar ook echt alleen de top van de slagwerkgroepen. Zo'n dag is echt genieten, ik hoop zelf nog een keer op het NK podium te staan (en dan spelend).

JayDie


Gefeliciteerd, ik had graag willen kijken die dag (kon helaas niet). Misschien dat ik van het weekend nog bij de jeugd en 1e divisie ga kijken. Vorig jaar had ik bij het NK in Winterswijk meegeholpen op het podium, maar je ziet daar ook echt alleen de top van de slagwerkgroepen. Zo'n dag is echt genieten, ik hoop zelf nog een keer op het NK podium te staan (en dan spelend).

Dank! Wij hebben ook eens in Winterswijk gestaan, weet eigenlijk niet waarom het nu in Meijel was (Winterswijk voor podium en Barneveld voor mars/stilstaand waren zo vertrouwd). Fusie met VNM of recessie?

Omhoog